Kukens roll för orgasm.
Nej, jag har inte så lång vagina så det får inte plats.
Nej, jag har inte så lång vagina så det får inte plats.
Jag är i och för sig imponerad om du har träffat så många med den storleken eller större så att du har kunnat komma fram till att det var längden och inte andra saker eller en kombination av saker som gjorde skillnaden.
Statistiskt så har färre en 5 av 10.000 en penis som är 19 cm lång eller större. Om vi då fortsätter med statistik finns det således totalt strax över 800 (825) män mellan 20-60 års ålder med så stor penis i hela Sverige. Med den matematiken blir det oerhört imponerande ifall du har lyckats hitta minst två av dessa och legat med dem:
Slutsatsen (no pun intended) blir att om det stämmer att en mans penis måste vara minst 19 cm lång får du hålla oerhört hårt i honom om du vill kunna få vaginal orgasm....och så får du hoppas att du är relativt ensam om storlekskravet, för annars kommer både ni och de där enstaka männen (som uppfyller premisserna) en stressig tillvaro.
Vill också tillägga att jag personligen tycker att det är skitsnack när man får höra att storleken inte spelar någon roll för det är genom tanga och fingrar kvinnor får orgasm. Självklart kan man få orgasm genom tunga och fingrar men det är kompliment och absolut inte en ersättning för vaginala orgasmer som kommer från att man har samlag med en skön och härlig kuk.
Tyvärr finns det många sociala tabun runt detta en kvinna förväntas inte säga att hon gillar rejäla kukar utan förväntas boosta män ego med att storleken spelar absolut ingen roll.
Var hittar ni dessa monsterkukar?
det är väldigt sällsynt, på ren jävelskap har jag bett att få mäta de 5 senaste one-night stands jag haft (jo jag har haft många)
Jag konstaterar efter detta att antingen har ni mätt med felkonstruerade linjaler/måttband eller så har ni varit påverkade av något när ni mätte. Mina mätningar brukar landa i att man hamnar på medellängden 14-15 cm. Några (riktiga!) 20 cm existerar inte. Jo, en förresten. Han var drygt 2 meter lång så kuken såg ändå liten ut på honom, men den kändes......
Så för att sammanfatta vad som framkommit i tråden hittills:
Flera här går på swingersklubbar och har sex med män där, svarar på sexannonser och träffar främmande män för sex, efter att först ha begärt kukbilder för att kontrollera storleken. Men ni vågar inte stå för att ni föredrar stora kukar eftersom ni upplever att det är tabubelagt. Swingersklubb är det nya fredagsmyset men gillar man stora kukar blir man skammad! Ni vill komma ut ur garderoben och lösningen är att skriva anonyma inlägg på Familjeliv.
Det krävs minst 19 cm kuk för att få orgasm i livmodern. Om man så önskar.
Det är inte alls ovanligt att ha 19 cm lång kuk för det finns jättemånga män som har det. Statistiken måste vara manipulerad för på sexsajterna har alla heit enorma. Det är enkelt att träffa välutrustade män och orgasmerna är helt fantastiska. Ändå sitter man och tycker synd om sig själv på ett forum. Av nån anledning.
Intressant!
Tyvärr finns det många sociala tabun runt detta en kvinna förväntas inte säga att hon gillar rejäla kukar utan förväntas boosta män ego med att storleken spelar absolut ingen roll.