Kukens roll för orgasm.
Att kukens storlek är helt avgörande om jag skall kunna få vaginal orgasm håller jag helt med om men för mig räcker det med ca: 16-17 ärliga centimeter. Detta är både kopplat till att den behöver vara så lång för att stimulera på rätt sätt men det finns också en rent mental del i detta jag blir helt enkelt extra kåt av att se en penis som är lite större.
Min erfarenhet säger mig att 18-19 cm inte är så extent ovanligt som vissa vill påstå då många beräkningar om hur vanlig respektive ovanlig vissa storlekar är helt enkelt inte utgår från alla mätdata utan bara från genomsnitt och en normalfördelningskurva. Har helt enkelt svårt att tro att de siffror men ser om detta stämmer för då skulle jag ha haft sex med en försvarlig andel av dessa män.
Själv använder jag mig alltid av referensbilder innan jag träffar någon nu för tiden eller så det personer jag redan sett med eregerade kuk på en swingersklubb eller liknande.
Har slutat att köpa grisen i säcken och chansa för det blir varken bra för mig eller för killen som inte kan leva upp till mina behov.