Inlägg från: Anonym (Jenny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jenny)

Kukens roll för orgasm.

Storleken och då främst att den är tillräckligt grov är helt avgörande för om jag skall få vaginala orgasmer vid omslutande sex. den får absolut inte vara för kort men rent stimulansmöddigt räcker 15-16 cm men längre är absolut ingen nackdel om kukbärsren är hänsynsfull och vet vad han gör. Orgasmer från livmoderhalsen fungerar inte med kortare än 15-16 cm för mig för när jag är riktigt kåt så blir vaginan djupare och då fungerar det helt enkelt inte med kortare. Som någon tidigare skrev så är också det visuella viktigt för vaginala och speciellt organer från livmoderhalsen kräver att man helt enkelt är kåt som fan annars är det bara väldigt smärtsamt när kuk träffar livmodertappen. 

• Anonym (Jenny)
    Anonym (Vilja) skrev 2025-09-09 15:21:46 följande:
    Det är väldigt tabubelagt, tillskillnad mot om en man säger att han föredrar stora bröst till exempel, det är ingen som reagerar på och dä har inte storleken på bröst specielt stor inverkan på hur det känd att ha samlag och vilka typer av orgasmer men kan få. Det som är väldigt intresant är att i studier om kvinnor preferenser så när det görs i form av intervjuer så är det väldigt få som uppger att dom bryr sig om storleken, det är betydligt fler som uppger att dom bryr sig om storleken vid helt anonyma undersökningar och det är samma sak när det gäller vad man upplever som optimal storlek. Vid anonyma undersökningar är den optimala storleken större än vid intervjuundersökningar. Tyvärr är upplever jag också att det finns stora brister i kunskapen när det gäller kvinnliga orgasmer vilket är väldigt synd för det finns så oändligt mycket mer att utforska än klitoris när det gäller orgasmer. 
    Håller helt med dig. Det räcker gott med att se hur kvinnor som säger att dom gillar model större bemöts här på forumet. En massa tradig statistik om hur ovanligt det är med vissa storlekar och den tråkis attityden att storleken inte spelar någon roll för kvinnor får ju bara orgasm av att man stimulerar klitoris. Är så erbarmligt trött på dessa påståenden som bara speglar okunskap och en önskan att klappa grabbar med små kukar på huvudet och säga att det gör inget lilla vän för det spelar ingen roll för kvinnor om det är en prinskorv eller en Chorizo för kvinnor känner i alla fall ingen skillnad.
  • Anonym (Jenny)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 20:23:05 följande:
    Okej, jag hör dig. Men en vagina är inte 19 cm. Apropå okunskap. 
    jösses. Tror du att vaginan är gjuten i betong. Är det någon som har påstått att en vagina är 19 djup när man inte är upphetsad. 
  • Anonym (Jenny)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 20:19:30 följande:
    Jo, jag förstod att du skäms för att du gillar stora kukar. Hoppas att du vågar komma ut ur garderoben!

Du som har så mycket kunskap får gärna berätta mer om orgasm i livmoderhalsen och gärna länka till nån studie eller rekomendera nån bok om det! 
    I och med att du tydligen har mycket begänsade kunskaper och ännu inte lärt dig att googla så är jag snäll nog att ge dig en liten länk där du kan skaffa dig rudimentära kunskaper. 

www.mindbodygreen.com/articles/what-is-a-cervical-orgasm
  • Anonym (Jenny)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 22:39:21 följande:
    Den är aldrig 19 cm.
    Anonym (Jenny) skrev 2025-09-09 21:14:29 följande:
    I och med att du tydligen har mycket begänsade kunskaper och ännu inte lärt dig att googla så är jag snäll nog att ge dig en liten länk där du kan skaffa dig rudimentära kunskaper. 

www.mindbodygreen.com/articles/what-is-a-cervical-orgasm

Tack för länken! 
    men jösses var har någon påstått att den är 19 djup. Däremot är den som sagt inte gjord i betong utan är flexibel och blir djupare vid upphetsning och när man blir upphetsad så blir det stimulerade och kan leda till orgasm när kuken slår i botten vilket när man inte är tillräckligt kåt bara är smärtsamt. Vi är också individer så det som kan ge orgasm för en kvinna kan vara väldigt smärtsamt för en annan. Kan dock tilläggas att efter en deamortering av vagina så kommer väldigt många kvinnor att upplevs det som tidigare var smärtsamt bli väldigt njutbart.

Tyvärr så framstår du som extremt obegåvad även bland nätrunkare på FL. 
  • Anonym (Jenny)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 23:09:45 följande:
    Här nedan har vi problemen:
    Anonym (Vilja) skrev 2025-09-09 11:31:24 följande:

Tyvärr finns det många sociala tabun runt detta en kvinna förväntas inte säga att hon gillar rejäla kukar utan förväntas boosta män ego med att storleken spelar absolut ingen roll.

Hur i helvete kan man vara så totalt obegåvad att man tolkar den mycket låga  sociala aceptansen för en kvinna att tala om sina preferenser till att hon inte står för sina preferenser eller att hon skäms för sina preferenser. Det en normalbegåvad läser i hennes inlägg handlar om sociala normer inte om att hon har det minsta problem med att stå för sina preferenser eller att hon på något sätt skäms för dessa. Dina totalt obegåvade inlägg är ett klart bevis för att det inte är socialt accepterat att en kvinna talar om vad hon vill ha när det kommer till sex.
Svar på tråden Kukens roll för orgasm.