Anonym (Jenny) skrev 2025-09-09 17:24:54 följande:
Håller helt med dig. Det räcker gott med att se hur kvinnor som säger att dom gillar model större bemöts här på forumet. En massa tradig statistik om hur ovanligt det är med vissa storlekar och den tråkis attityden att storleken inte spelar någon roll för kvinnor får ju bara orgasm av att man stimulerar klitoris. Är så erbarmligt trött på dessa påståenden som bara speglar okunskap och en önskan att klappa grabbar med små kukar på huvudet och säga att det gör inget lilla vän för det spelar ingen roll för kvinnor om det är en prinskorv eller en Chorizo för kvinnor känner i alla fall ingen skillnad.
Det är nog inte så extremt ovanligt med större , jag har nog sett fler än typ 90% av alla kvinnor haha , inte för att jag har legat med extremt många men jag har jobbat på strippklubb (där vi alltså inte ligger med folk) i mer än 10 år när jag var yngre och hållit på med camshows och så som ?extraknäck?, gör det fortfarande ibland eftersom min föräldrapenning är katastrofdålig pga studier.
De flesta har nog det som räknas som medel i Sverige men jag har sett många med större också. Så det där att det är extremt ovanligt stämmer nog inte. Min sambo har runt 19-20 och jag älskar honom och tycker vi har bra sex men vet inte om jag tycker det är den optimala storleken eftersom det gör ont i flera ställningar för att den kommer för långt in. Vet inte om kvinnor är skapta olika när det gäller det. Jag skulle nog säga att optimala storleken är några cm kortare , inte för liten heller.
Och nej jag skulle nog säga att storleken inte är det viktigaste just för hur bra sexet är (om han inte verkligen har liten eller aldeles för stor). Det är väl mer hur det ser ut då, träffade en kille för längesen som var väldigt lång (närmare 195 cm) men hade ganska liten och det liksom lite ?löjligt? ut nästan . Fast sexet var faktiskt inte dåligt ändå.