Inlägg från: Anonym (Jk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jk)

Kukens roll för orgasm.

Anonym (Erfarenheten) skrev 2025-09-09 07:32:14 följande:

Jag som är normalfungerande kvinna har märkt att det kan ömma lite på livmodertappen när mannen är lång. Om det är skönt eller mest irriterande beror lite på hurdan läggning man har och hur upphetsad man är.

Blir det en slam- dunk i full fart på tappen bakifrån så är det för mig som om han skulle sparkad på pungen. Då vill jag ligga i fosterställning en liten stund och gny och jag vill definitivt inte fortsätta ha sex. Lyckligtvis har det inte hänt mer än en handfull gånger i livet, dels p.g.a. statistiken ovan och dels för att de som har stora organ får lära sig att vara försiktiga.

Jag får också ont om den är för stor (tänker mest på längden). Min sambo har 19-20 cm ungefär (och normalgrov) och det är vissa ställningar som faktiskt inte funkar. Skeden funkar och den gillar han bäst ocskå men missionären till exempel kan göra ont. Men han är ju försiktig och lyssnar när jag säger att det gör ont. När jag har varit gravid har jag nästan varit rädd för att det kan skada om den kommer för långt in även om det antagligen inte kan det. 

Vaginal orgasm har jag aldrig fått med någon oavsett storlek. Men sexet blir ju bäst när man har känslor för någon tycker jag. Jag tycker sexet är bra med min sambo oftast men det har varit bra med män som har mindre också
    som jag har träffat innan. Och så har det varit dåligt med både män som har stor eller liten eller medel. 
  • Anonym (Jk)
    Anonym (Jenny) skrev 2025-09-09 17:24:54 följande:
    Håller helt med dig. Det räcker gott med att se hur kvinnor som säger att dom gillar model större bemöts här på forumet. En massa tradig statistik om hur ovanligt det är med vissa storlekar och den tråkis attityden att storleken inte spelar någon roll för kvinnor får ju bara orgasm av att man stimulerar klitoris. Är så erbarmligt trött på dessa påståenden som bara speglar okunskap och en önskan att klappa grabbar med små kukar på huvudet och säga att det gör inget lilla vän för det spelar ingen roll för kvinnor om det är en prinskorv eller en Chorizo för kvinnor känner i alla fall ingen skillnad.
    Det är nog inte så extremt ovanligt med större , jag har nog sett fler än typ 90% av alla kvinnor haha , inte för att jag har legat med extremt många men jag har jobbat på strippklubb (där vi alltså inte ligger med folk) i mer än 10 år när jag var yngre och hållit på med camshows och så som ?extraknäck?, gör det fortfarande ibland eftersom min föräldrapenning är katastrofdålig pga studier. 

De flesta har nog det som räknas som medel i Sverige men jag har sett många med större också. Så det där att det är extremt ovanligt stämmer nog inte. Min sambo har runt 19-20 och jag älskar honom och tycker vi har bra sex men vet inte om jag tycker det är den optimala storleken eftersom det gör ont i flera ställningar för att den kommer för långt in. Vet inte om kvinnor är skapta olika när det gäller det. Jag skulle nog säga att optimala storleken är några cm kortare , inte för liten heller. 

Och nej jag skulle nog säga att storleken inte är det viktigaste just för hur bra sexet är (om han inte verkligen har liten eller aldeles för stor). Det är väl mer hur det ser ut då, träffade en kille för längesen  som var väldigt lång (närmare 195 cm) men hade ganska liten och det liksom lite ?löjligt? ut nästan . Fast sexet var faktiskt inte dåligt ändå. 
  • Anonym (Jk)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 20:19:30 följande:
    Jo, jag förstod att du skäms för att du gillar stora kukar. Hoppas att du vågar komma ut ur garderoben!

Du som har så mycket kunskap får gärna berätta mer om orgasm i livmoderhalsen och gärna länka till nån studie eller rekomendera nån bok om det! 
    Har inte läst hela tråden men är det massa tjat om det där med orgasmer i livmoderhalsen igen.. Lovar att det är samma swingers igen som är här och tjatar om hur synd det är om dom som inte får gilla stora kukar och att det är något fel på alla tjejer som får ont av det.

Minns i någon tråd för längesen var det någon av dom som tyckte jag skulle testa att få min livmoderhals masserad .. Kan berätta för de som skriver i tråden vad som hände senast någon höll på med min livmoderhals. Jag var nära att dö .. Jag hade något som heter cerklage som som innebär att man syr ihop livmoderhalsen med en tjock tråd när man är gravid för att den inte ska öppnas för tidigt. Det skulle tas bort precis efter att de hade tagit ut barnet (med kejsarsnitt) och jag fick svårt blodtrycksfall och väldigt långsam puls. Jag fick blodtryckshöjande men trycket sköt iväg ordentligt så det small till i huvudet och jag kunde knappt andas. Som tur är stabiliserades trycket efter ett tag. Det var tydlligen så att vagus-nerven stimulerades när de höll på med livmoderhalsen. Ovanligt men det kan hända när man håller på med livmoderhalsen (inte av vanligt sex vad jag vet men kan tänka mig att det skulle kunna hända om man är där och masserar). Så att folk som inte har någon aning om vad de pratar om sitter här och ger såna råd är nog inte jättebra ..

https://shvic.org.au/assets/resources/SHV_IUD_Vasovagal_Feb23.pdf

Inget fel alls att ha preferenser när det gäller storlek (eller annat) men lite märkligt att de skriver massa inlägg här om det och hur tabubelagt det är och hur synd det är om dom, känns som att de bara är ute efter att försöka provocera. 
  • Anonym (Jk)
    Tecum skrev 2025-09-10 20:18:27 följande:

Efter att läst denna tråd förstår jag plötsligt varför män skickar dick pics, vissa kvinnor är ju supernoga med storleken och det är ju perfekt att få reda på det direkt så de kan ghosta honom rakt av och slipper lägga tid på dejter...Skrattande  

De flesta uppskattar nog absolut inte alls dickpics haha men ja har men väldigt strikta krav när det gäller storlek så är det kanske ett måste 😂
Svar på tråden Kukens roll för orgasm.