• Skipper123

Bf - Maj 2o26 👣💜

Hej, har bf  3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL  🌸
    V. 6+0
    Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸

Skriv gärna bf-datum 🥰
  • Svar på tråden Bf - Maj 2o26 👣💜
  • Anonym (G)
    yny skrev 2025-09-19 06:56:33 följande:
    Med min första så blödde jag redan samma kväll jag plussade, på BIM+1. Rosa, sparsam blödning som övergick i bruna flytningar. Sen höll det på så många gånger efter det under hela första trimestern. Gossen är snart två år. Så det kan gå bra ❤️ 
    Okej. Bara hoppas det går bra antar jag. Fick ett fint pluss idag men väldigt orolig att det ska bli ett missfall. 
  • yny
    Anonym (Gymlover) skrev 2025-09-19 07:33:31 följande:

BF 3 maj för mig!
    Första barnet, det känns läskigt och pirrigt 🥰 Idag ska jag på VUL för att förhoppningsvis se hjärtljud (7+4).

Åh vad pirrigt att få se den lilla!! 😍
  • Babysheep

Min graviditet slutade tyvärr i missfall igår i 5+4 så jag får lämna tråden igen. 

• Annpor
    Babysheep skrev 2025-09-19 09:22:21 följande:

Min graviditet slutade tyvärr i missfall igår i 5+4 så jag får lämna tråden igen. 

Så himla trist,  ledsen för din skull! Det är tufft med missfall, ta hand om dig och stor kram! ????🙏🏻
  • Babysheep
    Annpor skrev 2025-09-19 09:25:28 följande:
    Så himla trist,  ledsen för din skull! Det är tufft med missfall, ta hand om dig och stor kram! ????🙏🏻
    Tack för omtanken. ❤️
  • yny

Men åh vad ledsen jag blir för din skull 💔 ta hand om dig
  • Junieverse

Verkligen så ledsen för din skull ❤️ skickar styrka och kram 
  • Junieverse
    Anonym (G) skrev 2025-09-19 06:26:58 följande:
    Bf - Maj 2o26 👣💜

BF runt 28/5. 

Hade bim igår men haft positiva test sen i måndags. Fick dock igår brun flytning och idag rosa på pappret så är orolig för missfall. men fortsatt starka test. Känner mig förvirrad och orolig. Någon som har liknande ?

Vi verkar ha samma BF ❤️🥰

Ang bruna flytningar behöver det verkligen inte vara farligt men om du får ont i kombination bör du kontakta vården ✨🙏🏻.  Eller om det ökar och du blir jätteorolig också för den delen bara för din egen skull ? Jag drabbades av X i mars och just Små bruna blödningar kan vara ett tidigt tecken att ha koll på men ofta i kombination men smärta ( dock hade inte jag så ont ). 

Tror och hoppas det i ditt fall  inte är något konstigt alls 🌸
  • Anonym (Gymlover)

Hjärtat slog! Vilken lättnad ❤️

• yny
    Anonym (Gymlover) skrev 2025-09-19 11:48:13 följande:

Hjärtat slog! Vilken lättnad ❤️

Så underbart!!! 😍❤️
Svar på tråden Bf - Maj 2o26 👣💜