Tror ni det är bullshit eller kan det vara sant
Tidigare i sommar så hade jag sexträffar med en äldre kille. Jag gav upp för sexet var för dåligt. Nu har han hört av sig igen och frågade om att ses, jag tackade nej. Han frågade varför, att han aldrig förstod vad han gjorde fel. Var det för han somnade frågade han. Sista gången så slutade det med att jag onanerade honom och han kom, jag låg bredvid han höll om mig och sen hände inget mer. Till sist slumrade han till. Jag kände mig inte nöjd eller tillfredsställd, jag måste inte komma för det kan vara svårt men han kunde ju bry sig åtminstone. Och sexet var inte speciellt bra innan den här avslutningen heller. Så vaknade han sen till, frågade hur det känns och jag svarade att det känns som att jag vill vara ensam nu. Så han gick.
Och nu ett par månader senare när han frågar om jag inte vill träffas mer för han somna så svarar jag ja du tycker tydligen sexet ska vara slut när du fått ditt, jag vill ha någon som bryr sig.
Han skyller på att det var för han var trött och han tror det blir annorlunda om vi inte ses mitt i natten. Men han gjorde likadant första gången, inte somnade men att han när han sprutat liksom slutar helt intressera sig för mig och min njutning, sexet är slut. Och den gången TROR jag att det var tidigare på kvällen men jag är osäker.
Men han tror ändå det kommer bli bättre om vi ses när det inte är så sent.
Vad tror ni är det bara en ursäkt han drar till med nu?