Inlägg från: Anonym (Blåsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blåsa)

Kissa i badvattnet

Är bara Jag som gillar mycket att kissa i badvattnet. Jag brukar alltid passa på att tömma blåsan medans jag badar och ibland håller jag mig medvetet innan jag ska bada bara för att kissa i vattnet. Det känns bara så skönt att göra det och hur det blir varmt runt mig när jag gjort det. Brukar göra det oavsett var jag badar och jag gillar tanken på att andra människor är omkring utan att veta att jag gjort det men ibland är det skönt att göra det helt ensam

• Svar på tråden Kissa i badvattnet
  • Anonym (Blåsa)
    Anonym (Hej) skrev 2025-09-21 19:16:51 följande:

Jag brukar kissa i smyg när jag badar med min flickvän, men jag säger ju såklart ingenting.

Nej det behöver inte andra få reda på
  • Anonym (Blåsa)
    Anonym (Vatten) skrev 2025-09-22 12:41:37 följande:

Vattenrörelser och ljud av vatten är retande för kissblåsan. Kanske därför du känner dig kissnödig vid bad? Nu har du dessutom gjort det till en tradition som kroppen är förberedd för.

Badar du kallt om vattnet blir varmt runtomkring? I mitt badvatten skulle jag inte känna någon kisstemperatur, bad och duschvatten bör vara minst 37 grader annars är det ju kallt!

Ja jag badar mest på sommaren och då är vattnet max typ 25 grader vilket gör att man känner skillnaden. däremot om jag badar i någon varm pool känns det bara att man kissar
Svar på tråden Kissa i badvattnet