• Anonym (XXX)

Vill inte kyssas längre

Anonym (Ledsen) skrev 2025-09-24 14:09:32 följande:

Som lite perspektiv, skickade ett gulligt meddelande till honom för flera timmar sedan. Det hade han läst.
    Han har nu slutat jobba och får då ett meddelande och undrar om han ska handla något på vägen hem inget mer än så. 
    Oavsett situation hemma hos er hade inte inte känt att något var väldigt fel? 

Jag tror att han är trött och less och saknar sitt gamla liv.
    Du borde ligga lågt och låta honom vara ifred ett tag.

Bara tanken på hur han får kämpa på med både jobb och hem medans du ligger i sängen gör mig trött... även om det är så att du måste så är det frustrerande.

Han kanske ångrar att ni bestämde er för ett ytterligare barn då era tidigare verkar vara hyfsat stora.
    Var det planerat av er båda eller var det ett sk hoppsan?
  • Anonym (XXX)
    Anonym skrev 2025-10-06 05:11:31 följande:
    Inte alls samma situation men ändå, jag var inte gravid och vi hade inga gemensamma barn. Levde ihop sedan 13 år med min halvvuxna son boende hos oss.

Från att ha varit väldigt kärleksfull och generös, hjälpsam på alla vis. God allt igenom så förändrades han bit för bit.

Han började köpa nya kläder, som han sällan gjorde innan. Började träna, i smyg mer eller mindre.
    Slutade vara "han" helt enkelt.

En dag låg hans mobil med skärmen uppåt på köksbordet, den lyste upp när jag satt där. 
    Då fick jag svaret.
    Han hade en relation med en kollega som inte bara var gift utan också väldigt svartsjuk på mig. Det kom det ena meddelandet efter det andra och där satt jag och läste.
    Har aldrig snokat, hade inte lösen till hans mobil. Hade aldrig ens tanken på att snoka.

Nåväl, sanningen kom iaf fram och ett par månader senare lämnade jag vårt gemensamma hem för en nystart i ett nytt.
    Ett år senare fick de en gemensam unge, så hur länge det pågått vete gudarna.

Jag var iofs inte ledsen över uppbrottet, snarare tvärtom. Kärleken från min sida var död sedan länge och jag hade planer på att dra oavsett.
    Ligger nog något i din misstanke skulle jag tro.
Svar på tråden Vill inte kyssas längre