Inlägg från: Anonym (Gg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gg)

Vill träffas oftare, hur lyfter jag det utan att skapa press?

Att han inte VILL ses oftare eller ses på vardagarna låter ju skumt. Han har barnen bara halvtid men behöver ändå återhämta sig? 

• Anonym (Gg)
    Anonym (ss) skrev 2025-09-28 20:14:06 följande:
    Att olika personer har olika behov av återhämtning är inte konstigt. Han jobbar även så det är inte enbart återhämtning efter barnen.

Jag håller faktiskt inte med. fast de flesta föräldrar jobbar? och har barnen heltid,
    är man så slut efter att ha tagit hand om sina egna barn halvtid så är kanske inte ett förhållande något man bör satsa på i så fall. 

• Anonym (Gg)
    Snapchat2025 skrev 2025-09-28 20:18:30 följande:
    Eller hur. Eller så är vi bara väldigt olika. Han har barn varannan vecka men har höga krav på sig själv som förälder. Har förstått att jobbet är en stressfaktor också så två delar som skapar inre stress. Därför funderar jag på om han verkligen är redo för en relation just nu eller att kunna möta mina behov. Likväl att han har behov av egentid så kan ju jag ha behov av att ses mer och där blir det en krock. Men jag vill inte bygga en relation på att ses 4 dgr i månaden när det bara är 3 mil mellan oss, skillnad om det var längre avstånd mellan oss.

förstår dig, och det blir ju bara en ond spiral av att du typ ska be honom om att vilja ses. Det är ju något han ska vilja göra av egen vilja. 
    Jag har lärt mig att inte bedöma män utifrån vad de säger, utan från vad de GÖR. 

Jag hade backat helt. Det har bara gått 3 månader, han borde vara nyförälskad och i en honeymoonfas och typ vilja ses hela tiden  

Svar på tråden Vill träffas oftare, hur lyfter jag det utan att skapa press?