• Nandez

Robinson 2025 Höst

Dags för ännu en säsong av Robinson, här pratar vi om stort och smått om programmet och deltagarna.

Väl mött 😁

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2025 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-11-29 02:04:29 följande:
    Nu kunde jag se slutet på Gränslandet och ja fy fan Akink vann över Charlie..Hoppas bara att Nordarna har förstått att Akink ville slå sig i hop med sydarna så att dem ser till att ta ute henne på en gång.
    Det är dom medvetna om, nordarna vill inte ha med Akink att göra
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-11-29 02:05:34 följande:
    Agust är ute så vi pratar inte om han mer.
    Jag håller med 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-11-29 18:07:04 följande:
    Det är dom medvetna om, nordarna vill inte ha med Akink att göra
    Det som är obra är att det är slutet på spelet så alla börjar vara vänner med alla. 
    Jag skulle hoppas att Akink och Emelie åker ut. Tyckte bra om Emelie i början men insåg sen att nä hon är en tjej  som man inte kan lita på.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-11-29 21:31:56 följande:
    Det som är obra är att det är slutet på spelet så alla börjar vara vänner med alla. 
    Jag skulle hoppas att Akink och Emelie åker ut. Tyckte bra om Emelie i början men insåg sen att nä hon är en tjej  som man inte kan lita på.
    Båda dom kan åka
  • Nandez

Undrar om Akink dyker upp i Robinson i kvällens avsnitt och hur kommer dom andra att reagera tro

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-12-01 15:58:11 följande:

Undrar om Akink dyker upp i Robinson i kvällens avsnitt och hur kommer dom andra att reagera tro

Det undrar jag med eftersom det inte finns kvar nåt program om Gränslandet mer. Förr kunde man se när den som vann Gränslandet tog ner allt innan det var dags att ta sig till Robinson.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-12-01 19:21:32 följande:

Strax dagsGlad

Ja det är väl sista veckan av Robinson.
Svar på tråden Robinson 2025 Höst