Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2025 Höst

Min skapare vad Kevin nervärderar Karin från lag nord.....Jobbigt att man inte bara kan vara och tävla för sig själv.

• Jhannis

Bra att Carin inte åkte ut....Hade önskat Kevin åkt, men det blev en sydare i alla fall som åkte.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-11-27 20:39:42 följande:
    Ja,i och för sig. Men Nutti har väl ingen röst? Eller har jag fattat fel?
    Nutti hittade en immunitet så även om han inte har en röst så blir han kvar
  • Jhannis

Jag tror att alla Nordarna kommer att rösta på Kevin. Blir det duell så väljer han Johan då Kevin inte tror att Johan är stark nog, men nog har Jona visat styrka. 
    Jag hoppas att Kevin åker på Örådet för då är Ania ganska ensak som sydare. Emelie vet inte vart hon står.

• Jhannis

Jag ser att min tangentbord gör som den vill....Kanske dags att köpa en ny så inte alla tror att jag inte kan skriva rätt SkämsObestämd

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-11-27 20:44:09 följande:

En sydare åker i örådet, precis som dom själva pratade om

Det beror på om det blir duell, men hoppas gör jag.
  • Jhannis

Så kul att det går bra för Nordarna. Nu finns bara två sydar kvar möjligen tre för vi vet inte vem som kommer från Gränslandet.

Tack för i kväll tjejer nu tittar jag på Anders och Tobbe som reser  Solig

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-11-27 21:08:03 följande:

Kan inte med Akink 

Hennes ramsor om Agust var fruktansvärda.
  • Jhannis

Man får bara hoppas att Charlie vinner så att inte Akink kommer in på Robinson mer. 

Ok att Charlie är paktare med Sydarna, men tre mot 5 eller hur många det är kvar av Nordarna är minoritet.

Hoppas även att Matteo inte är alldeles för självsäker att han är bäst för det är inte bra att ta segern i förskott.

Vem som än vinner av Nordarna är värt att vinna.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-11-28 16:20:16 följande:
    Vet vem som vann men skriver inte det här om du inte har sett avsnittet ännu.

Ja, hoppas att en nordare vinner
    Har inte kunnat se slutspelet på Gräslandet, men är rädd att Akink kommer att ta det.

Ja min förhoppning är att en Nordarna vinner.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2025-11-29 01:08:13 följande:
    Har inte kunnat se slutspelet på Gräslandet, men är rädd att Akink kommer att ta det.

Ja min förhoppning är att en Nordarna vinner.
    Nu kunde jag se slutet på Gränslandet och ja fy fan Akink vann över Charlie..Hoppas bara att Nordarna har förstått att Akink ville slå sig i hop med sydarna så att dem ser till att ta ute henne på en gång.
  • Jhannis
    Anonym (Huskvarnabo) skrev 2025-11-29 01:27:35 följande:

Har stött på Agust vid flera tillfället i det privata livet, han är allt en märklig prick. på vilket sätt? enormt osäker och väldigt icke ödmjukt besserwisser.

Agust är ute så vi pratar inte om han mer.
Svar på tråden Robinson 2025 Höst