BF Juni 2026 💕
Jag har varit på gyn onsdag och fredag denna vecka för uppföljning av mitt hcg. Detta pga av mitt tidigare utomkvedshavandeskap som jag opererades för i augusti.. fick precis veta att mina värden har dubblerats på 48 timmar 😭😭😭 dem tror nu mera på att detta är en graviditet i livmodern än ett till X och jag ska få komma tillbaka på onsdag nästa vecka för ett nytt VUL. Har varit så nervös att jag velat kräkas denna vecka, att få veta att hcg-nivåerna stiger som förväntat vid en ?normal graviditet? får mig att gråta glädjetårar. Rädslan för ett nytt X har varit enorm. Nu har den värsta nervositeten släppt, så får jag se vad VUL visar nästa vecka <3 ville bara dela med mig av denna glädjande nyhet ❤️❤️❤️
Åh vilken lättnad, gud vad skönt!! Hoppas det går bra på VUL i nästa vecka!
Jag har också haft X men jag känner mig inte så nervös över just det denna gången, det känns inte alls på samma sätt som det gjorde då (då hade jag konstant bruna flytningar sedan innan BIM och mkt svaga test). Då kände jag verkligen tidigt att det var ett X, även om vården vägrade tro mig först.