BF Juni 2026 💕
Hej! Jag är v. 5+3. Har två barn, med normal stegring på gravtest. Dom är stora idag 10 o 11 år. Alltid haft tydliga gravsymtom som blivit starka i v 6. Ömma bröst är typ en regel.
Blev gravid 2019 men fick MA, blev gravid igen nu i våras men MA igen i v 7 o ett hcg I v 6+4 på 23 000 trots att den hade stannat av i senast v 5.
Nu är jag gravid igen, brukar alltid plusa på äl +11 väldigt svagt men tydligt. Jag vet också exakt när jag får ägglossning eftersom jag får kraftiga smärtor från den sidan o får det alltid bekräftat på vul.
Denna cykeln fick jag äl tidigt, redan dag 11 i cykeln.
Jag testade på bim +3 men plussade väldigt svagt vilket jag tyckte var konstigt. Testade igen efter 2 dagar som vat starkare men ändå svagt för att vara så långt gånger o så har det sett ut. Brukar annars bli väldigt starkt fort.
Tog cb digitalt på bim+ 3 som visade gtav 1-2 veckor, tog ett till cb digitalt på bim+6 som visade 1-2 igen.
I v 5+0 plussade jag starkare o fick v 2-3 på cb digital.
Mina bröst är inte så ömma alls. Lite hungrig o tröttare bara.
Bokade privat provtagning för hcg igår i v 5+2 som visa på 240.
Nu är är jag så orolig, detta är ju för lågt för att vara så långt gången som jag är. Ikväll har jag lite molande värk i livmodern o i hö äggstock (som jag ägglossade ifrån) som gör mig orolig. Ingen blödning eller nåt.
Ska lämna nytt hcg på torsdag morgon men detta verkar ändå vara kört 🥺

lägger in en bild, sista bilden är idag v 5+3