• Mandel

Vad tänder en kvinna?

Jag tänder på normalviktiga män med hjärna. Sedan kan det räcka med att de är nära, att jag ser en speciell rörelse hos dem, att de säger något smart osv så kan jag gå igång.
    Ibland bara att titta på dem kan tända mig.
    Tar de på mig är det oftast helt kört...

Nu är jag i och för sig väldigt "sexuell" av mig.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Anonym (StreetWise) skrev 2025-10-08 08:32:56 följande:
    Hur gammal är du?
    50+
  • Mandel
    Anonym (Osmakligt..) skrev 2025-10-08 11:06:49 följande:
    Vad menar du när du säger att du är "väldigt sexuell" av dig? Nyfiken fråga bara. :)
    Jag har inga problem att ligga med folk jag inte är kär i, har gärna sex ofta, mer än vaniljsex osv.
  • Mandel
    Anonym (Osmakligt..) skrev 2025-10-09 00:52:18 följande:
    Jag hade en sån period i mitt liv, där jag låg med olika män för att få sen sexuella bekräftelsen, det var därför jag frågade,

Med tiden blev jag väldigt ledsen över att inte känna mig älskad som person, utan mest bara utnyttjad för min kropp.Känner inte du samma ibland?

Fast det är olika saker eller anledningar.
    Jag väljer själv vilka jag ev vill ligga med och jag är väldigt petig så även om jag inte är "kär", så måste det ändå finnas något som gör att jag vill.
    Har nobbade en hel del för att det inte känns rätt och då har det ändå varit helt vanliga män.
    Inte så att jag ger mig själv till män som bara ser mig som ett hål och sedan blir dumpad.

Det hade säkerligen känts annorlunda om jag varit kär/förälskad och bara fått sexuell bekräftelse av den/de jag var det i.
    Är jag kär och får bekräftelse av den personen på ett kärleksmässigt plan så har jag inget behov av att ligga med andra, men tills Mr Right dyker upp så kör jag vidare på inslagen bana och gör det jag känner för.

Svar på tråden Vad tänder en kvinna?