Inlägg från: Anonym (Tjej hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej hej)

Vad tänder en kvinna?

Anonym (40+ happy Man) skrev 2025-10-05 08:36:32 följande:

Märker att det finns flera manshatande kvinnor i den här tråden, det här gör mig tillika glad. Min fru är ingen manshatare, hon vill va med mig för den jag är.
    Och jag är glad att jag inte har hittat såna som ni.

Då jag bestämmer mig för att ta mig i kragen och slimma ner, så gör jag det i huvudsak för mitt eget bästa (minska risk för typ 2 diabetes osv), men även för henne.

Hos oss är det jag som tar initiativ till sex, det funkar men skulle ju såklart va uppskattat att andra vägen ibland.
    Tror jag pratar för de flesta män när jag säger att vi verkligen uppskattar då en kvinna tar initiativ och visar sin åtråhet mot oss, det sker sällan och då det sker så lever vi länge på det.

Vi har varit gifta i 14 år och har 2 underbara barn, hon har inte tagit initiativ sedan vi beslöt oss att ha vårat andra barn.
    Så stor orsak till varför jag frågar här är även för att få bättre förståelse för hur jag kanske ska få frun att ta initiativ.

Skaffa en snygg kropp. Har du risk för diabetes så tror jag att du behöver förlora ett antal kilon. För att se snygg ut, platt mage och muskler. Det behöver inte vara jättemycket men den skönhet som kan finnas hos manskroppar bygger på muskulaturen.
  • Anonym (Tjej hej)
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 18:30:32 följande:
    Varför är det viktigast? 
    Sjukhus är inte kul att vara på för att man har en allvarlig sjukdom?
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?