• Anonym (40+ happy Man)

Vad tänder en kvinna?

Jag ör en man, 40+, gift.
    Jag tänder lätt på min fru, om hon står där ute, böjer sig fram i sin korta shorts för att dra upp ogräs från gårdsplan, då tänder ja till. Om hon sträcker på sig med arnarna rakt upp så vill jag bara in dit å krama om å slänga henne i sängen eller upp på bordet. Om hon står å sträcker efter en löprunda, då tänder jag på alla cylindrar (har nångång hunnit ta henne bakifrån där å då). Om hon flashar sin vackra kropp för mig eller gnider sin sexiga bak mot mig eller bara kommer fram å nafsar mig i örat.. så tänder ja till.

Men.. vad tänder kvinnor på? Ja frågade henne en gång, hon sa att hon inte vet.

• Svar på tråden Vad tänder en kvinna?
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:42:11 följande:
    Som sagt, min person och dina lägner kring denna är inte ontopic. Tråden handlar om vad man tänder på hos män. 
    Vilka lögner då? Precis, det är ämnesrubriken, den har vi frångått i några sidor nu, du och jag. Det har varit riktigt trevligt.Glad
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:43:24 följande:
    Vilka lögner då? Precis, det är ämnesrubriken, den har vi frångått i några sidor nu, du och jag. Det har varit riktigt trevligt.Glad
    Nej, det håller jag inte med om alls. Tråden handlar fortfarande inte om min person utan om vad kvinnor tänder på. Så vad tänder du på då? 
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:44:30 följande:
    Nej, det håller jag inte med om alls. Tråden handlar fortfarande inte om min person utan om vad kvinnor tänder på. Så vad tänder du på då? 
    Du håller inte med om att vi har glidit ifrån ämnet, okej. Glad Har varit riktigt mysigt!
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:46:17 följande:
    Du håller inte med om att vi har glidit ifrån ämnet, okej. Glad Har varit riktigt mysigt!
    Nej, jag håller inte med om att det skulle ha varit mysigt utan enbart mycket tröttsamt.

Tråden handlar inte om min person utan om vad kvinnor tänder på hos män. Så vad tänder du på frågar jag igen?
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:47:39 följande:
    Nej, jag håller inte med om att det skulle ha varit mysigt utan enbart mycket tröttsamt.
    Ah okej, du har ägnat dig något som är mycket tröttsamt, det låter inte så hälsosamt.Glad
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:49:27 följande:
    Ah okej, du har ägnat dig något som är mycket tröttsamt, det låter inte så hälsosamt.Glad
    Tråden handlar inte om min person utan om vad kvinnor tänder på hos män. Svara på den frågan istället för att gå offtopic.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:50:26 följande:
    Tråden handlar inte om min person utan om vad kvinnor tänder på hos män. Svara på den frågan istället för att gå offtopic.
    Tråden skapas av oss.Glad Om du inte vill ha ett sidospår är det ingen som tvingar dig att fortsätta på det.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:51:09 följande:
    Tråden skapas av oss.Glad Om du inte vill ha ett sidospår är det ingen som tvingar dig att fortsätta på det.
    Min person är dock fortfarande inte ämnet för tråden. Denna handlar om vad kvinnor tänder på och inget annat.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:52:16 följande:
    Min person är dock fortfarande inte ämnet för tråden. Denna handlar om vad kvinnor tänder på och inget annat.
    Det är ämnesrubriken ja, men vi skribenter skapar innehållet.Glad
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:53:25 följande:
    Det är ämnesrubriken ja, men vi skribenter skapar innehållet.Glad
    Tråden handlar fortfarande inte om något annat än det som trådstartaren syftar på. Så vad tänder du på hos män, du som säger dig vara kvinna?
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?