• Anonym (40+ happy Man)

Vad tänder en kvinna?

Jag ör en man, 40+, gift.
    Jag tänder lätt på min fru, om hon står där ute, böjer sig fram i sin korta shorts för att dra upp ogräs från gårdsplan, då tänder ja till. Om hon sträcker på sig med arnarna rakt upp så vill jag bara in dit å krama om å slänga henne i sängen eller upp på bordet. Om hon står å sträcker efter en löprunda, då tänder jag på alla cylindrar (har nångång hunnit ta henne bakifrån där å då). Om hon flashar sin vackra kropp för mig eller gnider sin sexiga bak mot mig eller bara kommer fram å nafsar mig i örat.. så tänder ja till.

Men.. vad tänder kvinnor på? Ja frågade henne en gång, hon sa att hon inte vet.

• Svar på tråden Vad tänder en kvinna?
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:04:01 följande:
    Min person har inte med trådens ämne att göra. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
    Den probabilistiska metoden går i allmänhet ut på att konstruera objekt genom att bygga dem slumpmässigt. 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:04:26 följande:
    Den probabilistiska metoden går i allmänhet ut på att konstruera objekt genom att bygga dem slumpmässigt. 
    Tråden handlar om vad kvinnor tänder på och du har fortfarande inte besvarat den frågan.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:05:18 följande:
    Tråden handlar om vad kvinnor tänder på och du har fortfarande inte besvarat den frågan.
    Min person har inte med trådens ämne att göra. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:05:39 följande:
    Jag har redan besvarat den frågan men kan lägga på lite fler egenskaper -normala, socialt kompetenta, icke autistiska män med en heterosexuell läggning som inte är fula, överviktiga eller har några missbruk. Snälla män som inte bråkar eller utsätter en för stress.

Vad tänder du på som påstådd kvinna?
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:07:55 följande:
    Jag har redan besvarat den frågan men kan lägga på lite fler egenskaper -normala, socialt kompetenta, icke autistiska män med en heterosexuell läggning som inte är fula, överviktiga eller har några missbruk. Snälla män som inte bråkar eller utsätter en för stress.

• Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:08:43 följande:

Män som inte har fula ärr i ansiktet. 
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:09:30 följande:
    Män som inte har fula ärr i ansiktet. 
    Jag frågade inte vad du inte tänder på.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:10:31 följande:
    Jag frågade inte vad du inte tänder på.
    Jag skrev vad jag tänder på - män som inte har ärr i ansiktet. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:11:35 följande:
    Jag skrev vad jag tänder på - män som inte har ärr i ansiktet. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:12:21 följande:
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
    Du frågade vad jag tände på och då får du också korrekt svar. Jag tänder på män som inte har fula ärr i ansiktet.
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?