• Anonym (40+ happy Man)

Vad tänder en kvinna?

Jag ör en man, 40+, gift.
    Jag tänder lätt på min fru, om hon står där ute, böjer sig fram i sin korta shorts för att dra upp ogräs från gårdsplan, då tänder ja till. Om hon sträcker på sig med arnarna rakt upp så vill jag bara in dit å krama om å slänga henne i sängen eller upp på bordet. Om hon står å sträcker efter en löprunda, då tänder jag på alla cylindrar (har nångång hunnit ta henne bakifrån där å då). Om hon flashar sin vackra kropp för mig eller gnider sin sexiga bak mot mig eller bara kommer fram å nafsar mig i örat.. så tänder ja till.

Men.. vad tänder kvinnor på? Ja frågade henne en gång, hon sa att hon inte vet.

• Svar på tråden Vad tänder en kvinna?
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:13:21 följande:
    Du frågade vad jag tände på och då får du också korrekt svar. Jag tänder på män som inte har fula ärr i ansiktet.
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:13:48 följande:
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
    Du frågade efter vad jag tänder på och jo, du fick ett korrekt svar.

Något annat jag tänder på är modiga män som anmäler onda människor till polisen, ex. pedofiler. Feglusar som inte gör det är lika skyldiga. 
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:15:12 följande:
    Du frågade efter vad jag tänder på och jo, du fick ett korrekt svar.

Något annat jag tänder på är modiga män som anmäler onda människor till polisen, ex. pedofiler. Feglusar som inte gör det är lika skyldiga. 
    Ted Kaczynski.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:17:03 följande:
    Ted Kaczynski.
    Det är du ganska ensam om kan jag säga, bara så TS är medveten om detta.

Jag tänder på goda män som respekterar de lagar och förordningar som finns.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:19:17 följande:
    Det är du ganska ensam om kan jag säga, bara så TS är medveten om detta.

Jag tänder på goda män som respekterar de lagar och förordningar som finns.
    Aha.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:20:01 följande:
    Aha.
    Likt de flesta kvinnor. 

Nåt annat som är tändande är män med en snäll typ av humor, som inte går ut på att göra sig lustiga över andra eller trycka ner någon. Sånt är sexigt.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:21:31 följande:
    Likt de flesta kvinnor. 

Nåt annat som är tändande är män med en snäll typ av humor, som inte går ut på att göra sig lustiga över andra eller trycka ner någon. Sånt är sexigt.
    Aha.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:21:51 följande:
    Aha.
    Det är ett ganska fattigt svar. Kan du inte ge ett seriöst svar på vad du faktiskt attraheras av hos män istället? Har svårt att ta Ted på allvar.

Jag attraheras av nyktra män som inte super utan är modiga nog att kunna vara sig själva utan hjälp av skadlig alkohol.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:24:25 följande:
    Det är ett ganska fattigt svar. Kan du inte ge ett seriöst svar på vad du faktiskt attraheras av hos män istället? Har svårt att ta Ted på allvar.

Jag attraheras av nyktra män som inte super utan är modiga nog att kunna vara sig själva utan hjälp av skadlig alkohol.
    Aha.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:24:51 följande:
    Aha.
    Vilket betyder?
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?