Inlägg från: idealistmakaroner |Visa alla inlägg
  • idealistmakaroner

Vad tänder en kvinna?

Mayjel skrev 2025-10-09 23:44:30 följande:
    Nej, det håller jag inte med om alls. Tråden handlar fortfarande inte om min person utan om vad kvinnor tänder på. Så vad tänder du på då? 
    Du håller inte med om att vi har glidit ifrån ämnet, okej. Glad Har varit riktigt mysigt!
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:47:39 följande:
    Nej, jag håller inte med om att det skulle ha varit mysigt utan enbart mycket tröttsamt.
    Ah okej, du har ägnat dig något som är mycket tröttsamt, det låter inte så hälsosamt.Glad
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:50:26 följande:
    Tråden handlar inte om min person utan om vad kvinnor tänder på hos män. Svara på den frågan istället för att gå offtopic.
    Tråden skapas av oss.Glad Om du inte vill ha ett sidospår är det ingen som tvingar dig att fortsätta på det.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:52:16 följande:
    Min person är dock fortfarande inte ämnet för tråden. Denna handlar om vad kvinnor tänder på och inget annat.
    Det är ämnesrubriken ja, men vi skribenter skapar innehållet.Glad
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:54:30 följande:
    Tråden handlar fortfarande inte om något annat än det som trådstartaren syftar på. Så vad tänder du på hos män, du som säger dig vara kvinna?
    Tråden handlar om vad vi vill att den ska handla om.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:56:19 följande:
    Nej, det är TS som bestämmer den saken och trådens ämne är tydligt i trådstarten. Så vad tänder du på hos män, du som säger dig vara kvinna?
    Uppenbarligen inte, eftersom tråden dragit i väg.Glad
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:58:37 följande:
    Inte från mitt håll. Jag ställer relevanta frågor hela tiden - du som påstår dig vara kvinna, vad tänder du på hos män då?
    Aha, du har inte medverkat till sidospåret genom att skriva utanför ämnet, okej.Glad
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:00:33 följande:
    Min person är inte ämne för tråden. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
    Aha, du har inte medverkat till sidospåret genom att skriva utanför ämnet, okej.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:02:10 följande:
    Min person är inte ämne för tråden. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
    Aha, du har inte medverkat till sidospåret genom att skriva utanför ämnet, okej.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:04:01 följande:
    Min person har inte med trådens ämne att göra. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
    Den probabilistiska metoden går i allmänhet ut på att konstruera objekt genom att bygga dem slumpmässigt. 
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:05:18 följande:
    Tråden handlar om vad kvinnor tänder på och du har fortfarande inte besvarat den frågan.
    Min person har inte med trådens ämne att göra. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:07:55 följande:
    Jag har redan besvarat den frågan men kan lägga på lite fler egenskaper -normala, socialt kompetenta, icke autistiska män med en heterosexuell läggning som inte är fula, överviktiga eller har några missbruk. Snälla män som inte bråkar eller utsätter en för stress.

Vad tänder du på som påstådd kvinna?
    Jag har redan besvarat den frågan men kan lägga på lite fler egenskaper -normala, socialt kompetenta, icke autistiska män med en heterosexuell läggning som inte är fula, överviktiga eller har några missbruk. Snälla män som inte bråkar eller utsätter en för stress.

Vad tänder du på som påstådd kvinna?
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:09:30 följande:
    Män som inte har fula ärr i ansiktet. 
    Jag frågade inte vad du inte tänder på.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:11:35 följande:
    Jag skrev vad jag tänder på - män som inte har ärr i ansiktet. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:13:21 följande:
    Du frågade vad jag tände på och då får du också korrekt svar. Jag tänder på män som inte har fula ärr i ansiktet.
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:15:12 följande:
    Du frågade efter vad jag tänder på och jo, du fick ett korrekt svar.

Något annat jag tänder på är modiga män som anmäler onda människor till polisen, ex. pedofiler. Feglusar som inte gör det är lika skyldiga. 
    Ted Kaczynski.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:19:17 följande:
    Det är du ganska ensam om kan jag säga, bara så TS är medveten om detta.

Jag tänder på goda män som respekterar de lagar och förordningar som finns.
    Aha.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:21:31 följande:
    Likt de flesta kvinnor. 

Nåt annat som är tändande är män med en snäll typ av humor, som inte går ut på att göra sig lustiga över andra eller trycka ner någon. Sånt är sexigt.
    Aha.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:24:25 följande:
    Det är ett ganska fattigt svar. Kan du inte ge ett seriöst svar på vad du faktiskt attraheras av hos män istället? Har svårt att ta Ted på allvar.

Jag attraheras av nyktra män som inte super utan är modiga nog att kunna vara sig själva utan hjälp av skadlig alkohol.
    Aha.
  • idealistmakaroner
    Mayjel skrev 2025-10-10 00:25:20 följande:
    Vilket betyder?
    Aha.
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?