• Mayjel

Vad tänder en kvinna?

idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:40:45 följande:
    Jodå, ämnet skapas av skribenterna, du menar att det inte motsvarar trådens ämnesrubrik. Det stämmer däremot. Ja absolut, jag bara tänkte på att du är intresserad av hälsa, men ändå läser och svarar på inlägg du tycker är irrelevanta. Det är intressant att jag har sådant makt och att du är så maktlös i sammanhanget. Det är ju lite taskigt i och för sig.
    Som sagt, min person och dina lägner kring denna är inte ontopic. Tråden handlar om vad man tänder på hos män. 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:43:24 följande:
    Vilka lögner då? Precis, det är ämnesrubriken, den har vi frångått i några sidor nu, du och jag. Det har varit riktigt trevligt.Glad
    Nej, det håller jag inte med om alls. Tråden handlar fortfarande inte om min person utan om vad kvinnor tänder på. Så vad tänder du på då? 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:46:17 följande:
    Du håller inte med om att vi har glidit ifrån ämnet, okej. Glad Har varit riktigt mysigt!
    Nej, jag håller inte med om att det skulle ha varit mysigt utan enbart mycket tröttsamt.

Tråden handlar inte om min person utan om vad kvinnor tänder på hos män. Så vad tänder du på frågar jag igen?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:49:27 följande:
    Ah okej, du har ägnat dig något som är mycket tröttsamt, det låter inte så hälsosamt.Glad
    Tråden handlar inte om min person utan om vad kvinnor tänder på hos män. Svara på den frågan istället för att gå offtopic.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:51:09 följande:
    Tråden skapas av oss.Glad Om du inte vill ha ett sidospår är det ingen som tvingar dig att fortsätta på det.
    Min person är dock fortfarande inte ämnet för tråden. Denna handlar om vad kvinnor tänder på och inget annat.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:53:25 följande:
    Det är ämnesrubriken ja, men vi skribenter skapar innehållet.Glad
    Tråden handlar fortfarande inte om något annat än det som trådstartaren syftar på. Så vad tänder du på hos män, du som säger dig vara kvinna?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:54:57 följande:
    Tråden handlar om vad vi vill att den ska handla om.
    Nej, det är TS som bestämmer den saken och trådens ämne är tydligt i trådstarten. Så vad tänder du på hos män, du som säger dig vara kvinna?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:57:44 följande:
    Uppenbarligen inte, eftersom tråden dragit i väg.Glad
    Inte från mitt håll. Jag ställer relevanta frågor hela tiden - du som påstår dig vara kvinna, vad tänder du på hos män då?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:59:55 följande:
    Aha, du har inte medverkat till sidospåret genom att skriva utanför ämnet, okej.Glad
    Min person är inte ämne för tråden. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:01:15 följande:
    Aha, du har inte medverkat till sidospåret genom att skriva utanför ämnet, okej.
    Min person är inte ämne för tråden. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?