• Mayjel

Vad tänder en kvinna?

idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:03:02 följande:
    Aha, du har inte medverkat till sidospåret genom att skriva utanför ämnet, okej.
    Min person har inte med trådens ämne att göra. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:04:26 följande:
    Den probabilistiska metoden går i allmänhet ut på att konstruera objekt genom att bygga dem slumpmässigt. 
    Tråden handlar om vad kvinnor tänder på och du har fortfarande inte besvarat den frågan.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:05:39 följande:
    Min person har inte med trådens ämne att göra. Vad tänder du på hos män, du som påstår dig vara kvinna?
    Jag har redan besvarat den frågan men kan lägga på lite fler egenskaper -normala, socialt kompetenta, icke autistiska män med en heterosexuell läggning som inte är fula, överviktiga eller har några missbruk. Snälla män som inte bråkar eller utsätter en för stress.

Vad tänder du på som påstådd kvinna?
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:08:43 följande:
    Jag har redan besvarat den frågan men kan lägga på lite fler egenskaper -normala, socialt kompetenta, icke autistiska män med en heterosexuell läggning som inte är fula, överviktiga eller har några missbruk. Snälla män som inte bråkar eller utsätter en för stress.

Vad tänder du på som påstådd kvinna?
    Män som inte har fula ärr i ansiktet. 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:10:31 följande:
    Jag frågade inte vad du inte tänder på.
    Jag skrev vad jag tänder på - män som inte har ärr i ansiktet. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:12:21 följande:
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
    Du frågade vad jag tände på och då får du också korrekt svar. Jag tänder på män som inte har fula ärr i ansiktet.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:13:48 följande:
    Frågade inte efter negationen. Så jo, nog fick du ett korrekt svar.
    Du frågade efter vad jag tänder på och jo, du fick ett korrekt svar.

Något annat jag tänder på är modiga män som anmäler onda människor till polisen, ex. pedofiler. Feglusar som inte gör det är lika skyldiga. 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:17:03 följande:
    Ted Kaczynski.
    Det är du ganska ensam om kan jag säga, bara så TS är medveten om detta.

Jag tänder på goda män som respekterar de lagar och förordningar som finns.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:20:01 följande:
    Aha.
    Likt de flesta kvinnor. 

Nåt annat som är tändande är män med en snäll typ av humor, som inte går ut på att göra sig lustiga över andra eller trycka ner någon. Sånt är sexigt.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:21:51 följande:
    Aha.
    Det är ett ganska fattigt svar. Kan du inte ge ett seriöst svar på vad du faktiskt attraheras av hos män istället? Har svårt att ta Ted på allvar.

Jag attraheras av nyktra män som inte super utan är modiga nog att kunna vara sig själva utan hjälp av skadlig alkohol.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-10 00:24:51 följande:
    Aha.
    Vilket betyder?
  • Mayjel
    Anonym (kvinna) skrev 2025-10-10 09:38:50 följande:
    Jag håller med om att stress är en lustdödare, men stress kan ha olika orsaker. För mig vore det stressande med förväntningar på att ha perfekt ordning överallt.

Som jag också skrivit spelar utseendet roll, men personligheten är viktigare. Jag vet ganska många män som lyckats hitta kvinnor trots övervikt, så det behöver inte vara kört bara för att man är överviktig, i alla fall om man i övrigt har flera egenskaper som kan anses attraktiva.
    Jag pratade aldrig om perfektion heller utan om att vara ordningsam och ta ansvar för sitt liv, vilket inbegriper även hemmet såklart.

Exakt, utseendet spelar roll och har en betydelse i helheten som inte går att bortse ifrån, hur fin en människas personlighet än må vara. Man har inte sex enbart med en personlighet utan också en kropp och den vill man helst ska vara hälsosam och sund. Iallafall om man själv tar hand om sig och är mån om hälsa och utseende. Feta får nöja sig med partners på samma nivå som de själva. 
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?