• Anonym (Lasse)

Vad händer?50årkris vs yngre kvinnor

Jag ska erkänna att jag alltid haft hyfsat lätt att få kontakt med kvinnor,vet inte varför egentligen men har väl nånting då varjefall..
    Hur som helst har det alltid varit i min egen ålder..Är nu 50plus och skulle man ens tänka tanken doftar det kris på långa vägar..
    Grejen är ju att jag är sambo sen länge så inte direkt jag som är den som driver på..Om det är det som lockar vet jag inte..
    Nu har alltså en tjej i 30års åldern börjar höra av sig och verkar inte bry sig om att jag är upptagen..Vi känner varandra sen tidigare men inget sånt här har varit aktuellt..
    Har så klart inga planer på nåt mer blir bara lite nyfiken vad hon ens ser hos mig..
    Vad gör att unga tjejer letar efter så pass mycket äldre?

• Svar på tråden Vad händer?50årkris vs yngre kvinnor
  • Anonym (Pick and choose)

Nu tycker jag förvisso inte att 30 är särskilt ungt , då är man en vuxen kvinna och har varit med ett tag.  Sen beror det förstås på om hon egentligen är 29 eller om hon är 39... då kan det förstås vara skillnad.. 

Sen om ni har känt varandra länge så är det väl så att hon ser förbi din ålder och uppskattar den du är , precis som hon skulle göra med vilken annan man som helst.  Att hon sen flörtar.. nja..  kan ju vara att hon bara söker bekräftelse och uppmärksamhet och liksom testar sin förmåga att attrahera och faktiskt inte vill mer än så....  eller så är det du som tolkar in något som inte finns för att du själv kanske har funderingar åt olika håll och själv söker uppmärksamhet....

• Anonym (Click)

Hur har ni lärt känna varandra? Där har du nog svaret till hennes flirt. (Ni har ett gemensamt intresse, alternativt gemensamma vänner så du känns som en bra snubbe, alternativt kollegor där du kommit längre i karriären och är en bra mentor, alternativt krogen där stämningen varit flirtig, alternativt -ja, du fattar.)

• Anonym (Lasse)

Japp gemensamma intressen har vi..blir lite paff då hon är rätt fram och väldigt flirtig..väldigt boostande och så klart smickrande..

• Anonym (Lasse)

Och som vanligt en tumme ner..Vad ska man skriva om för att inte få dessa tummar?

• Anonym (U)

Finns de som ogillar att det finna män som attraherar kvinnor.

• Anonym (Click)
    Anonym (Lasse) skrev 2025-10-21 14:53:30 följande:

Japp gemensamma intressen har vi..blir lite paff då hon är rätt fram och väldigt flirtig..väldigt boostande och så klart smickrande..

Så ni ses genom en hobby och har lärt känna varann under former där ni enbart har trevligt?
    Inte konstigt att ni kan frestas när ni båda är era bästa jag under en kort tid varje vecka, det är väl en bra verklighetsflykt. 

Agera inte på den bara.

• Fjäril kär

Vad vill du egentligen ha för svar?

Medhållande  uppe-i-det-blå-svar om att hon nog är intresserad och kör på för det man inte vet lider man inte av ? 

Eller är du mottaglig för konstruktiva svar med innehåll av  "skärp dig" ? 

Svar på tråden Vad händer?50årkris vs yngre kvinnor