• Anonym

Nära relation kollega

Anonym (Q) skrev 2025-10-29 03:14:13 följande:

Men TS lägg bara av. Ha kontakt med fler kollegor istället. Att snacka på arbetstid är bara tidsfördriv. Slå ihjäl arbetsdagen. Han är upptagen respektera det. Skulle han vara intresserad ska du inte ta i honom med tång förrän han avslutat relationen han är i idag. Man kan ha kollegor och vänner av annat kön som vänner. Är du ute efter en relation så fokusera på lediga män istället. 

Präktigheten har talat.

Ts är singel och gör precis som hon vill. Hon är inte skyldig hans sambo något öht.
  • Anonym
    Lynx123 skrev 2025-10-29 10:34:48 följande:
    Det är möjligt, men det är samtidigt rätt osmakligt att flirta med en annan persons partner.
    Skulle då aldrig försaka min kärlek för en partner som han uppenbarligen inte verkar så intresserad av.

Man äger inte andra människor.  Skulle aldrig stjäla någons bil exempelvis.  Men en person är sin egen och var och en står sig själv närmast. 
  • Anonym
    Anonym (Beror på) skrev 2025-10-30 08:22:38 följande:
    En kille som går bakom ryggen på en partner kan väl ändå inte vara så intressant? Om den situationen skulle uppstå får väl ändå den som är i ett samboskap ta sig ur det innan man inleder något nytt. Det kravet ställer man väl ändå av respekt både för sig själv som inte ska behöva vara någon side piece om det är kärlek och för dennes sambo som blir bedragen?
    Beror helt på situationen faktiskt.
    Jag offrar inte min egen lycka för an annan för mig okänd person. 
  • Anonym
    Anonym (Beror på) skrev 2025-10-31 07:11:23 följande:
    Pratar inte om att offra sin egen lycka utan om att göra det på ett snyggt sätt.
    Jaja, alla gör som de själva vill.
  • Anonym
    Anonym (Omg) skrev 2025-10-31 13:48:37 följande:
    Ja, om man tycker människor som bedrar och går bakom ryggen på sina partners är lämpliga att dejta, så för all del, gör det. Men gnäll inte när det är du som blir bedragen eller lurad. Du vet ju hur hen är.
    Hen?
Svar på tråden Nära relation kollega