• molly50

Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!

klyban skrev 2025-11-03 10:20:16 följande:

Hade du oturen att det var dåliga ägg också?
    För känner lukten i näsan nu när jag pratar om det, och det låter som de hade gjort det bra värre.

Ägg är fascinerande när det kommer till städa upp dom helt klart och hur jobbiga de är att få bort, tom på ett helt vanligt slätt golv.

Nej,det kan jag inte påstå. Men det är ju inte trevligt ändå.
  • molly50
    EpicF skrev 2025-11-03 11:35:40 följande:
    Ja. Ibland svarar jag honom. 
    Jag tycker du gör det ganska ofta. Har sett era evighetslånga diskussioner i flera trådar.
    Ni är kanske lika envisa båda två. Flört
  • molly50
    Anonym (C) skrev 2025-11-03 14:06:53 följande:
    Har också sett det i flera trådar.
    Ja,det är vi nog inte ensamma om. 
  • molly50
    Anonym (C) skrev 2025-11-03 14:09:09 följande:

Tack och lov så har vi inte haft besök från nån under Halloween. 

Det var ett litet gäng med barn här,men de fick såklart lite godis. De var så söta och artiga. Glad
  • molly50
    klyban skrev 2025-11-03 14:18:52 följande:

molly50 skrev 2025-11-03 13:54:49 följande:
    Nej,det kan jag inte påstå. Men det är ju inte trevligt ändå.

Det är jag redan med på, undra mest hur illa det var utöver själva äggen.

Det var ytterdörren som blev nedsmetad, Men eftersom den var i trä så tog det lång tid att bli av med det.
    Kanske också för att vi inte var hemma när det hände så att vi inte kunde ta hand om det på en gång.
  • molly50
    Anonym (Karin) skrev 2025-11-03 14:35:12 följande:

Det har hänt en del i mitt bostadsområde. Inte äggning, men det har kastats sten på fasader och sparkats. Saker har gått sönder. Vi har en community på Facebook där vi tar upp sånt här bl.a och det verkar ett gäng ungdomar, säkert under 15 år. I gruppen uppmanar vi föräldrar att ha koll på sina barn. 

Får man fråga var det här hände? Tänkte om det är en grupp man kan gå med i?
  • molly50
    Anonym (Mm) skrev 2025-11-03 14:52:46 följande:
    De är båda två
    1. lika envisa 
    2. lika tvärsäkra på sitt eget kunnande
    3. lika oförmögna att skriva en enda begriplig mening
    4. lika mycket ute och cyklar när det gäller faktakunskap
    5. lika förödande oförmögna att läsa, förstå och ta till sig av vad andra skriver - och därmed ändra sig/erkänna att de misstagit sig.

Deras diskussioner kan vara milt underhållande ibland, men för det mesta är de bara sjukt tröttsamma eftersom de inte öht hänger ihop utan bara är obegripliga rants.
    Ja,jag kan bara hålla med dig.

Ja,fast lika mycket som det kan vara underhållande,lika mycket kan det förstöra en hel tråd när diskussionerna spårar ur på det här sättet.
  • molly50
    EpicF skrev 2025-11-03 16:45:52 följande:
    Kanske det. 
    Ni är lika goda kålsupare båda två. Flört
  • molly50
    EpicF skrev 2025-11-03 18:22:24 följande:
    Har aldrig påstått något annat heller...
    Glad
  • molly50
    Anonym (Mm) skrev 2025-11-04 22:48:07 följande:
    Sant, tyvärr. Och ännu värre: ibland kan det vara rent förödande saker som ffa Epic kläcker ur sig ... som när hon fullständigt tog över en tråd startad av en förtvivlad ätstörningspatient, och trumpetade ut en massa kontraproduktiva och fullständigt vansinniga saker, ofta med en försmädlig kommentar om att hon visste ju minsann vad som gällde, för hon jobbade ju inom vården ... det var vidrigt att se. Klyban är väl kanske lite bättre i just det avseendet helt enkelt för att hans inlägg inte går att förstå, och då kan de ju inte heller göra lika stor skada.
    Jo,jag håller med.  Jag har ju ofta sett dessa två ta över diskussioner och älta saker in absurdum i sin jakt på att få rätt. Och det kan bli lite tröttsamt.
    Men handlar det om sådana saker som du beskriver här så får man verkligen tänka till innan man skriver.
  • molly50
    EpicF skrev 2025-11-06 20:41:24 följande:
    Har just nu inget bättre för mig, så varför inte...
    Men tycker du verkligen att det här är kul? Ni kan ju hålla på i evigheter. Och ingen av er ger er. Så det är ju inte bara "just nu".
  • molly50
    Anonym (HataKarens) skrev 2025-11-11 11:50:19 följande:

Uppenbart att TS är en Kevin ("manlig" Karen) och förtjänar flera äggkastningar. Hoppas ungarna lärt sig konsten att gömma räkor, ägg är allt för lätt att städa upp. 

På vilket sätt är det uppenbart? 
    Jag och flera med mig har råkat ut för samma sak utan att för den sakens skull vara Karens/Kevins.
    Och även om man skulle vara en Karen/Kevin så rättfärdigar det inte vandalisering.
  • molly50
    Anonym (HataKarens) skrev 2025-11-11 14:34:18 följande:
    Sättet TS beskriver detta bus som om han fått en handgranat i hallen. En så fet offerkofta kräver ett riktigt fetto för att sitta kvar.

Är du en Karen så är allt tillåtet, bara var glad att det  tillfälligt inte är trendigt med häxbål. Det kommer tbx det med när folk tröttnar. 
    Jag tycker inte att TS har en offerkofta för att h*n är förbannad över att få huset vandaliserat.
    Jag tror,ärligt talat, inte att du heller hade blivit så imponerad av ett sådant tilltag.
Svar på tråden Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!