Borde sexforumet stängas?
Med tanke på den stora mängden tramstrådar och även vettiga trådar som ständigt spårar ur i rena gräl och OT diskussioner....vore det inte lika bra att FL stängde ner sexforumet helt?
Med tanke på den stora mängden tramstrådar och även vettiga trådar som ständigt spårar ur i rena gräl och OT diskussioner....vore det inte lika bra att FL stängde ner sexforumet helt?
Alt 6 - behåll forumet men bara för män (kvinnor får inte skriva). Det borde stoppa gnället.
haha, en kvinna får mothugg och hennes personliga åsikt är inte konsensus på att ställe och genast kommer krav på censur eller nedstängning. Klassisk familjeliv.
Jag tycker att det borde stängas med ett nytt samlevnadsforum öppnas istället.
Där skulle frågor av sexuell natur kunna diskuteras. Man skulle kanske få bort de rena sex inläggen. Villa bara diskutera sex finns det andra forum att tillgå
Jag tycker att det borde stängas med ett nytt samlevnadsforum öppnas istället.
Där skulle frågor av sexuell natur kunna diskuteras. Man skulle kanske få bort de rena sex inläggen. Villa bara diskutera sex finns det andra forum att tillgå
Vad är det som stör så mycket TS? Varför går du in i dessa trådar om du inte gillar det?
`Varför ska det stängas ? mods får väl rensa här istället.
Med tanke på mängden trams i exakt alla forum på sajten så skulle det inte spela någon roll. Tramset fortsätter ju ändå...
Sex diskuteras ju dessutom i nästan alla andra trådar ändå så det skulle inte göra nån skillnad alls....
Jag kan rösta för att stänga ner hela FL pga deras knappt befintliga moderering men just sexforumet bryr jag mig inte om.
Antingen stänga ner eller bannlys alla äckliga gubbar och runkcels som inte följer reglerna. Strama åt reglerna vore också en god idé. Modden borde agera fortare mot de som bara använder forumet som en runkplatå och skickar ovälkomna sexuella PM till kvinnliga medlemmar.
Antingen stänga ner eller bannlys alla äckliga gubbar och runkcels som inte följer reglerna. Strama åt reglerna vore också en god idé. Modden borde agera fortare mot de som bara använder forumet som en runkplatå och skickar ovälkomna sexuella PM till kvinnliga medlemmar.