Inlägg från: Anonym (Kolla inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kolla inte)

Borde sexforumet stängas?

Vad är det som stör så mycket TS? Varför går du in i dessa trådar om du inte gillar det?

• Anonym (Kolla inte)
    Anonym (a,) skrev 2025-10-31 18:51:59 följande:

Jag kan rösta för att stänga ner hela FL pga deras knappt befintliga moderering men just sexforumet bryr jag mig inte om.

Varför hänger ni här om ni ogillar det så mycket? 
  • Anonym (Kolla inte)

Flera Karens i tråden. Dom vill hänga på familjeliv och ska tom bestämma över trådar dom inte är intresserade av. Rimligt?

• Anonym (Kolla inte)
    Anonym (A) skrev 2025-10-31 21:18:45 följande:
    TS startade en tråd och ville ha svar, inget om att bestämma något.
    Det är ändå barnsligt att inte kunna hantera att det finns några trådar som handlar om sex. 
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (Misogyn?) skrev 2025-11-01 14:33:18 följande:
    Åja, tror inte ni män har så ont av sådant. ;)
    Förminska inte våra känslor tack. Vi kanske mår dåligt och känner oss kränkta av kvinnostjärtar i reklam. Respekt.
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (Öhhh) skrev 2025-11-01 19:36:57 följande:
    Hur kan man bli kränkt av en röv i en reklamfilm??
    Det finns alltså regler för hur man får känna?
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 08:02:15 följande:

Snacka om att projicera. Kvinnor kan få sex hur lätt de vill. Det är töntincels som känner sig tvungna att gå in här och fläka upp sina påhittade sexhistorier i  desperata försök att få gensvar. Porrskadade limpdicks som knappt ens kan få upp den längre. 

Kvinnor på forumet har sannolikt redan familjer och partners eftersom detta forum heter FAMILJELIV, och är inriktat främst på familj och graviditet. Det är alla tragiska ensamma runkpellar som hamnat fel, inte kvinnorna. 

Jag tror att forumet inhyser en och annan gammal vindrickande kattälskande dam , vars största behållning av dagen är att tjivas med någon anonym person på Familjeliv.
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 08:09:27 följande:
    Låter som ännu mer projiceringar. 
    En person med ett fungerande och bra familjeliv sitter inte till sent på kvällen och kommer in och skriver på Familjeliv ett antal ggr även på morgonen, som du har gjort. Då har man annat att fokusera på.

Så vem är det som projicerar?
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 09:00:42 följande:
    Det är inga fördomar utan rent logiska slutsatser. Detta är ett forum som riktar sig åt vanliga kvinnor med ett familjeliv. Inte incels som ska härja i sexforumen med sitt trams. Inga normala män går in där och skriver en massa obscent skräp. Normala män hänger inte på kvinnoforum överhuvudtaget.
    Så du vill ha det på ditt sätt? Folk som inte skriver det du vill ska plockas bort? Inte undra på att det blev ensamt.
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 09:22:20 följande:
    Bra idé. Vore skönt att kunna logga in här utan att behöva se alla tröttsamma kåta runknisse-rubriker när man scrollar bland trådarna. Man känner inte direkt att man befinner sig på nåt kvinnovänligt forum som det är nu med allt det obscena som (i min mening) inte passar sig på ett familjeinriktat forum.
    Vad skulle du då störa dig på? Något måste du ju ha att göra, eller?
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (Misogyn?) skrev 2025-11-02 15:18:43 följande:
    Håller med. Känns som om de flesta bra och vettiga personer försvunnit successivt från forumet, och det är nog inte så märkligt,
    Vilka som känns bra eller inte är en rätt subjektiv bedömning. Vems uppfattning tänker du att vi ska gå efter, din?

Bara för att några pratar sex, så är dom inte idioter. Det kommer heller aldrig vara på dina villkor. Lösningen för dom flesta är att man inte lägger sitt fokus på saker man inte vill ha dvs skit i dessa trådar som upprör. Gå vidare.
Svar på tråden Borde sexforumet stängas?