• EpicF

Bjuden på fest hos manlig kollega (jag har sambo)

Han har väl bjudit dig för att han ser dig som vän och inte bara kollega. 

• EpicF
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-10-31 21:53:06 följande:
    Eller hur? För det är ju exakt så vi män fungerar. Han är, naturligtvis, inte det minsta intresserad av henne.Drömmer
    Intresse kan oftast börja med just vänskap.... 

Eller så ser han henne enbart som vän. Alla är inte som du. Det finns många män som är enbart vänner med kvinnor. 

Du borde pröva vänskap med en kvinna, utan att hoppa i sängen med henne...
  • EpicF
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-11-01 10:40:40 följande:
    Nej, det är bara vad kvinnorna tror. 
    Väldigt glad att jag har normala människor i min umgängeskrets som kan umgås med kvinnor utan att hoppa i sängen de....
  • EpicF
    Core skrev 2025-11-01 11:33:42 följande:

Du har en kass relation. På vilket sätt kommer du framåt genom att knulla med någon annan? För det fattar ju alla här att det är det du tänker på.

vilka problem löses? Är det den bästa vägen att gå om du väger in barnen i bilden?

Väx upp, kvinnbebis. Reparera eller separera är det första ställningstagandet du måste göra.

Har ts skrivit att hon ska knulla med en annan? 
  • EpicF
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-11-01 13:10:48 följande:

Såklart att de kan! Men vad de gärna skulle vilja göra, ifall de någon gång fick chansen, är oftast mer än du tror. 

Du får lära dig att skilja på vänskap och attraktion/kåthet. 
  • EpicF
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-11-01 16:16:30 följande:
    Det verkar vara du som behöver lära dig det. 
    Jag har redan lärt mig det, för länge sedan. 
  • EpicF
    Core skrev 2025-11-01 18:53:43 följande:
    Nej, vilket jag indirekt belyser i mitt inlägg också, att alla förstår ändå. Kan du inte lägga ihop att hon nämner sin dåliga relation med brist på bekräftelse i samma andetag som spänningen i en inbjudan till en annan man säger rätt mycket för dom flesta.

Och ser inte du indiciekedjan har vi inte särskilt mycket att skriva om 
    Jag har läst vad ts skrev. Och jag undrade var hon skrev att hon skulle eller ville knulla med sin kollega. Vilket hon inte heller har skrivit eller egentligen ens antytt. 
Svar på tråden Bjuden på fest hos manlig kollega (jag har sambo)