• Anonym (Anonym)

Ska jag ragga på Svenska tjejer?

Tja

Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer, tycker att Svenska tjejer är dryga och otacksamma. 

Jag tänkte ragga på Tyska tjejer när jag drar till Tyskland istället och förmodligen skaffa mig en Tysk tjej. 

Håller ni med om att Svenska tjejer är otacksamma och dryga?

• Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?
  • Anonym (:D)

Ts, hur går det egentligen med allt ditt raggande? Eftersom du startar nya trådar hela tiden antar jag att det inte går något vidare...

• Anonym (Sipokjiuhb)

Gör det då. Du behöver inte meddela folk här inne om och om igen. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (:D) skrev 2025-10-31 21:40:44 följande:

Ts, hur går det egentligen med allt ditt raggande? Eftersom du startar nya trådar hela tiden antar jag att det inte går något vidare...

Vem raggar på Svenska tjejer ens.
  • Anonym (Tumvantesson)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-31 21:29:59 följande:
    Ska jag ragga på Svenska tjejer?

Tja

Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer, tycker att Svenska tjejer är dryga och otacksamma. 

Jag tänkte ragga på Tyska tjejer när jag drar till Tyskland istället och förmodligen skaffa mig en Tysk tjej. 

Håller ni med om att Svenska tjejer är otacksamma och dryga?

Varför inte? Tyskor brukar vara riktigt trevliga. Men börja artigt. Annars kammar du noll.
  • Anonym (Lillali)

På vilket sätt är svenska tjejer dryga och otacksamma? Vad ska de vara tacksamma för? Att du raggar på dem?

Hur kan alla svenska tjejer vara likadana? Är alla tyska tjejer likadana?
    Hur är tyska tjejer då?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Tumvantesson) skrev 2025-11-01 00:03:15 följande:
    Varför inte? Tyskor brukar vara riktigt trevliga. Men börja artigt. Annars kammar du noll.
    Tyska tjejer är bättre på alla sätt, artiga och snyggare än Svenska. Dessutom lyckligare.
  • Jimmy75

Nej, det håller jag inte med om. Jag ska ge dig ett litet lifehack - Vilket bemötande du får av en person har en tendens att hänga ihop med hur du har bemött dem. Så om du ofta blir bemött med dryg attityd hittar du antagligen den mest sannolika förklaringen i närmsta spegel. Och var glad för det....för du kan inte ändra på andra människor. Den enda du KAN ändra på är dig själv.

• Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-01 00:33:13 följande:

Nej, det håller jag inte med om. Jag ska ge dig ett litet lifehack - Vilket bemötande du får av en person har en tendens att hänga ihop med hur du har bemött dem. Så om du ofta blir bemött med dryg attityd hittar du antagligen den mest sannolika förklaringen i närmsta spegel. Och var glad för det....för du kan inte ändra på andra människor. Den enda du KAN ändra på är dig själv.

Yeah right 

Hur många tjejer har du raggat på?

I Tyskland får jag riktigt snygga tjejer, i Sverige är de dryga och otacksamma oavsett hur trevlig jag är.
  • Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-01 00:38:23 följande:
    Yeah right 

Hur många tjejer har du raggat på?

I Tyskland får jag riktigt snygga tjejer, i Sverige är de dryga och otacksamma oavsett hur trevlig jag är.

Personligen raggar jag inte över huvud taget. Jag bemöter alla människor oavsett kön och ålder med hyfs, trevlighet och respekt. För det mesta får man samma tillbaka.

Skulle gissa att om jag gick inte med inställningen att jag ska "ragga" så fort jag pratar med en kvinna hade antagligen (fullt begripligt) den procentuella andelen trevliga bemötande jag fick tillbaka sjunka.

Jag skulle tro att de flesta människor vill bli betraktade och bemötta just som människor snarare än föremålet för någons jakt på en relation eller sex eller vad det nu är du hoppas på genom att ragga.

Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?