Inlägg från: Anonym (Christer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Christer)

Sambo kontaktar andra

Han betalar för sex. Vilket för mig såklart ÄR otrohet men är sju resor värre än att vara otrogen.  Han betalar en prostituerad.   Vilken sjuk syn på kvinnor och sex Han har då.  Vilket är mer problematiskt och en mycket allvarligare fråga. Jag hade ifrågasatt hela förhållandet i sånt läge . 

Och sen... en person som vill vara otrogen kommer att vara otrogen oavsett vad det finns för regler . Köper Han inte sex online kanske hsn istället går till en massagestudio och köper sex på riktigt eller letar upp en tjej på jobbet eller faktiskt blir kär i nån annan tjej etc.    Detta handlar om hans inställningar till sex och kvinnor.  

• Anonym (Christer)
    Anonym (Köpavideoklipp) skrev 2025-11-08 10:36:19 följande:
    Han säger att han aldrig köpte videoklipp utan bara skrev och önskade men stoppade sedan.  Jag har bara sett konversationen inga videoklipp. Han säger även att han förstår att jag är besviken och arg. Och att han aldrig ska göra det igen och att han hatar sig själv för att han gjort så....
    Min fråga är ju den som oftast kommer upp i samband med fysisk otrohet är ju om han är ledsen för att han blev påkommen eller för att han uppriktigt ångrar sig? 
    Hade du inte sett detta hade han troligen fortsatt kontakten .
    Jag skulle också tro att han inte är sanningsenlig vad gäller klippen. Visst, han kanske inte har köpt , eller så har han det men fixat det på annat sätt... 

Detta är ju en  fullt medveten kontakt han pratat med med vid flera tillfällen.  Han har haft gott om tid för att ångra sig och berätta för dig. Men har valt att fortsätta istället.  

Detta är problematiskt. 
  • Anonym (Christer)
    Anonym (Köpavideoklipp) skrev 2025-11-08 11:27:41 följande:
    Inte gemensam ekonomi,  som tur är... önskemålet är speciellt och kanske inte något jag skulle kunna ge honom.  Men jag kan ändå känna mig sviken över att jag inte är tillräcklig, jag är sexuell av mig och nekar enormt sällan sex utan tar själv insistiv.
    Otrohet eller annan gränslös sexuell handling har absolut inget med dig att göra.  Uran detta handlar om något helt annat. Och att ens tänka tanken att vända dig till en prostituerad handlar om ett sjukt tänkesätt . Jag skulle tro att han har ett intresse av porr som inte är friskt. Sånt lan triggas av ganska mycket men det som ligger nära till hands är ju att ni ska ha barn. Även om det är önskat ligger det mycket press och ansvar på er framöver. 
    Andra män kanske skulle blivit deprimerad , jobba övertid eller börjar träna som en tok etc när pressen blir för hög. Andra blir mer destruktiva och dricker ,spelar eller ägnar sig åt porr .
    Han behöver prata med någon. 
Svar på tråden Sambo kontaktar andra