Inlägg från: Anonym (Fy farao) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fy farao)

Han vill inte hjälpa mig

Hej jag vill lätta mitt hjärta jag har tyvärr ingen stans att ventilera. Även om det var för ett tag sen men det svider än. Det var i slutet av augusti. Jag hade haft otrolig smärta i ryggen känndes som en förlossning var inte gravida eller skulle födda. I alla fall Från morgon till eftermiddag. Nästa dag händer samma sak. Jag frågade min man om han kunde köra mig till akuten. Han vägrade jag fick gå till akuten. Hade inga pengar för att åka med en taxi och tyckte inte det var så illa för att ringa ambulans. Tog imot smärta som påminner om när man ska födda. Ungefär var 5 minut. Så en promenad från oss till akuten ska ta 20 minuter. Tog 40 minuter. Kom in under en smärt våg som gjorde så ont att jag inte kunde prata med receptionisten. Fick vänta så länge. När jag tillslut fick komma in på ett rum hade smärtan försvunnit. Fick göra några tester i alla fall. Doktorn Misstänker njursten. Fick också boka om sanningen för att det inte fungerar för honom. För att då var det läggning rutiner.  Som han tydligen inte kunde göra. Tydligt. 

• Svar på tråden Han vill inte hjälpa mig
  • Anonym (Fy farao)

Scanningen

Anonym (Fy farao) skrev 2025-11-09 14:43:59 följande:
    Han vill inte hjälpa mig

Hej jag vill lätta mitt hjärta jag har tyvärr ingen stans att ventilera. Även om det var för ett tag sen men det svider än. Det var i slutet av augusti. Jag hade haft otrolig smärta i ryggen känndes som en förlossning var inte gravida eller skulle födda. I alla fall Från morgon till eftermiddag. Nästa dag händer samma sak. Jag frågade min man om han kunde köra mig till akuten. Han vägrade jag fick gå till akuten. Hade inga pengar för att åka med en taxi och tyckte inte det var så illa för att ringa ambulans. Tog imot smärta som påminner om när man ska födda. Ungefär var 5 minut. Så en promenad från oss till akuten ska ta 20 minuter. Tog 40 minuter. Kom in under en smärt våg som gjorde så ont att jag inte kunde prata med receptionisten. Fick vänta så länge. När jag tillslut fick komma in på ett rum hade smärtan försvunnit. Fick göra några tester i alla fall. Doktorn Misstänker njursten. Fick också boka om sanningen för att det inte fungerar för honom. För att då var det läggning rutiner.  Som han tydligen inte kunde göra. Tydligt. 

• Anonym (Fy farao)
    Anonym (Fy farao) skrev 2025-11-09 14:43:59 följande:
    Han vill inte hjälpa mig

Hej allihopa. Min förklaring till varför jag inte tog någon ambulans var för att smärtan kom i vågor så jag tyckte det inte var så allvarligt. Men fy antagligen när jag väl kom in på rummet och gått på toa för miljonte gången måste jag fått ut njur stenarna som plågat mig då.  Skannern visa också 2 små stenar som jag tog för inte så länge sedan. Kan intyga att det var fler tal gånger jag va på väg att kräkas. I vänt rummet samtidigt som jag upptäckte att gå kändes bättre för smärtan istället för att stå eller sitta still och ta smärtan.
  • Anonym (Fy farao)

Hej allihopa. Vill uppdatera er alla jag mår just nu bra. Jag har också pratat med min man om hur ha fick mig att känna mig. Att jag kände mig ignorerad ledsen. För att han fick mig att känna att jag överdriv med min smärta. För det var så han betedde sig. Så fråga jag min man om han äns brydde sig om mig över huvud taget. Svaret kom aldrig och inga ursäkter heller. Och vi ska separeras. Ett tag för jag behöver fundera på om jag äns ska bry mig om han. 

Svar på tråden Han vill inte hjälpa mig