• Anonym (Jha)

Sambo säger att hon inte känner något längre.

Har hon träffat någon på högskolan? Vad är det hon saknar när hon jämför sig med andra där? Det är ju någonting med det, om man tyder vad hon säger.

• Anonym (Jha)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2025-11-12 16:26:17 följande:
    Det frågade jag henne med en väldigt lugn ton, för jag sa att jag tycker det är lika bra att vi är helt ärliga och öppna med varandra. Jag frågade om det är så att hon fattat tycke / fått känslor för någon annan, men hon var snabb och sa nej till det direkt. Så det litar jag ändå på. Men det som är så svårt med henne är att hon har svårt att få grepp om vad hon känner. Hon kunde inte riktigt säga vad det är som hon ser hos andra par hon träffat. Det är Ju också väldigt lätt att visa en bild av sin relation för andra, men helt annorlunda när man väl är själva. jag tror vi behöver tid att riktigt fundera, och då behöver nog jag också fundera på vad jag behöver och vad jag vill. För jag har alltid tagit andra först över mina egna behov. jag tror det är rädslan över att bli lämnad och inte ha något kvar. jag har hela livet kämpat med att folk lämnar mig. Vänner, bekanta genom jobb och så vidare. Jag får nog ta en ordentlig funderare över vad Jag faktiskt vill och vad som är bäst. För jag känner att jag snart bryter ihop mentalt av detta.
    I och med hon var så snabb med att säga nej till det där och inte har någon annan förklaring så har hon nog ändå träffat någon. Men hon vill såklart inte prata om det än för hon är väl inte säker på vad hon själv vill 

Ja, försök fokusera på dig själv nu. Om du står på egna ben och inte springer efter henne så tror jag dessutom att chansen är större att du kan vinna tillbaka henne , om det är det du vill. Kommer själv ihåg när jag hade en kille i 5 år i tomåren .   Jag var så på honom att jag dumpade det. nu i efterhand gör det ingenting. Men just då gick ju hela världen sönder, kan jag lugnt säga. Han var ju min första kärlek liksom. Det tog extra hårt på en. Den personen är ju speciell för en.
  • Anonym (Jha)
    Anonym (Been there, done that) skrev 2025-11-13 19:19:04 följande:
    Fast det kommer du högst troligtvis visst.
    Ja så säger man alltid 
Svar på tråden Sambo säger att hon inte känner något längre.