Inlägg från: Anonym (Ja du) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja du)

Hon hatar min son

Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-16 17:31:58 följande:
    Jo men folk är lätt kränkta 
    Inte lika kränkta som du verkar det som med tanke på alla dina inlägg här.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-16 16:30:49 följande:
    Så så fort ett barn börjar lipa ska man springa dit? Barn kan leka så ibland. Hennes barn ylar jämt. Ja men hon har regler kring allting verkligen läsk godis sänggående. Alla ska va i säng halv nio liksom varje dag hur kul? 
    Problemet är ju att de andra barnen inte vill leka så. Det måste både han och du acceptera. Om han villbrottas och boxas hårt får du göra det själv med honom men tänk då på att han kommer att fortsätta med det när han blir en stark 15 16 eller 17 åring. Då kanske du inte gillar att bli slagen av honom.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-16 16:41:40 följande:
    Våldsam vild skulle jag säga. Och intensiv, vet att han kan vara manipulativ och har såklart sagt till han att han inte får slåss absolut inte om inte någon annan slår först 
    Försvara sig är en sak. Folk är elaka mot honom både vuxna och barn fryser ut honom hela tiden alla hatar honom. Jag kan ta hand om min son behöver inget stöd 
    Han mobbar och slår andra barn (påhejad av dig) och ändå förstår du inte varför de fryser ut honom.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 22:35:18 följande:
    I det här samhället måste man va hård och har sagt till han vikten av att skydda alla i närheten 
    han är inte en ligist för det utan så funkar samhället 
    han behöver inte ha ett papper på hur han funkar 
    och jag drar inte in han i mina kretsar om du mena så 
    Men det är ju honom som alla i närheten hehöver skyddas från.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-27 05:28:43 följande:

De folk inte fattar är att det är jävligt bra att va stark hård och snabb som kille och inget fel med det om nåt psyk fall slår han ska han bara te emot det nej
    llande lösning har folket hakat upp sig det kommer! Han har en privat fröken som sitter bara me han med platta osv 
    jag tänker lära han allt jag kan 
    min sambo har ljugit för mig sagt hon vill satsa på oss men skiter fullständigt i oss nu och lämnat oss i en stört svår sits kring ekonomi och är dryg skyller allt på mig och sonen som är ett barn 
    han har så klart ADHD som jag men jag vet vad han behöver inte alla andra han ska inte ta massa tabletter o skit det är droger är ni medvetna om det 

Hon har försökt att satsa på er men det är du som inte gjort något för att satsa på ER. Du satsar bara på DIG och DIN SON. Du satsar varken på henne, hennes barn eller ens på ditt andra barn.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-16 16:43:40 följande:
    Han tjatar om godis och läsk och kanske varit lite snäll där men han hittar ändå om jag tjuvätit och blir orättvist då. 
    Men låt bli att tjuväta då. Du måste föregå med gott exempel.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-24 09:32:19 följande:

de e skillnad på att va kriminell och slå tillbaka mot idioter som ska backa 
    det vet min son om. Jag kör han bli smart snabb och stark 
    Ja lär inte han o göra kriminella saker han sett en del men vi har pratat genom det och har lugnat sig nu va ja gör när han är hon sin mamma är inget som skadar han 

Den sista kommentaren tyder ganska mycket på att du verkar vara kriminell.
  • Anonym (Ja du)

Där argumenten tar slut tar nävarna vid.

• Anonym (Ja du)
    hejkaaa skrev 2025-11-28 22:37:15 följande:

Jag läste aldrig de tidigare...
    Men såhär är det oxå. Oavsett hur ett barn beter sig så har en vuxen ALDRIG rätt att frysa ut barnet och verkligen inte i samma familj!? Att försvara henne i det här är bara sjukt. Pojken mår ju för fan inte bra? Det är väl då man som vuxen/förälder ska se det tidigt, finnas där HELA TIDEN om så behövs och göra allt för att pojken ska få det stödet och hjälpen som krävs oavsett vad fan det än gäller.
    Att säga att han kommer bli kriminell, kvinnohatare mm är ju helt plockat ut helvetet! Hur fan kan ena tänka tanken på att säga så? 

sök hjälp för pojken så snart det bara går innan det går utför! Och då menar jag inte att han hamnar snett i livet utan att han inte orkar med sig själv!

Och ta den hjälpen du behöver utan din kvinna och vill hon inte finnas för dig då kan du be henne dra åt helvete. Älskar hon verkligen dig så finns hon även för dig och även för pojken.

Ni som skriver att det är fel på pojken är den sorten som har det perfekta livet med de perfekta barnen men döljer den verkliga sanningen. Sluta försvara och inse att pojken inte mår bra!!!!

Alla inser att pojken inte mår bra inklusive sambon. Det är bara Ts som inte förstår det. Han tycker att det inte är något fel på pojken och att han inte behöver någon hjälp. Ingen får mobba honom men han får mobba och misshandla. Vilket är mycket värre än att bara ignorera. Dessutom eftersom han inte har ens klasskamrater (han  har ju en egen fröken för att han inte kan bete sig mot andra) så är det inte konstigt att han inte blir bjuden på fest.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Family) skrev 2025-11-30 13:48:37 följande:

Har TS någonstans uppgett hur gammal sonen är?

Ett barn som beter sig på detta sätt behöver all tillgänglig hjälp för att rikta upp sitt liv inklusive en utredning för alla tänkbara npf-diagnoser och därefter ev, medicinering. Han behöver ett annat hem, en annan omgivning där djur och andra barn inte finns åtminstone inte så länge en klar och stabil förbättring  har inträtt.

En förälder som beter sig som denna pappa ska fråntas vårdnaden om barnet. Han ser pojkens beteende som ett utslag av att han är lite vild av sig och att det bara är bra att pojken kan slåss och hävda revir. Han ser sin spegelbild och finner den normal. 

Man får hoppas att sambon nu har lämnat det gemensamma hemmet med sina biologiska barn och att hon skarpt funderar på abort med tanke på de gener det ofödda barnet oundvikligen bär på. Grymt ohälsosamt att stanna kvar i den miljön.

Ja. Han är 9 år
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-30 13:08:19 följande:
    Ja men jag säger till han 
    Me då är det ju konstigt att du inte förstå henne. Du skriver att hon inte hjälper dig samtidigt som du vägrar låta henne uppfostra honom och bara tycker att hon ska acceptera allt.
Svar på tråden Hon hatar min son