• honungsbubblan

konstiga ljud...........

Sitter här vid datorn, resten av familjen sover.. Lgh är släckt.. hör massa konstiga ljud från hallen och köket. Typ duns eller som nån hammra lite löst ex på kökskåpen.. Vet att det kommer inne i lgh, hör de på ljudet... Hatar sånt.. vad är det som låter?? Oftay på kvällar och nätter hör man massa konstiga ljud iaf jag.. Vad kommer sånt i från??

Vågar inte heller lämna rummet ocg gå ut o titta....

• Svar på tråden konstiga ljud...........
  • Sanber

hahaha samma här...vågar ju inte gå å lägga mig ju...min sambo är på väg hem så jag väntar...!!!*oooh* spooky*

• honungsbubblan

jo men de är inte första gången. Hör saker som smäller från köket i bland på nätterna, typ som nån tappar nåt men när man kommer ut så är det inget. Jag är livrädd och jag är trots allt inte ensam hemma..
    Fattar inget är det typ möblerna som knäpper eller vad är det????

• björnp75

Ok,jag tror på "spöken"..bor i en liten stuga just nu,efter mormors brorsa..och 2 ggr har jag hört nån i hallen.helt tydligt.första gången reagerade hunden med..men "dom"kan inte göra nåt,så tat lugnt och försök och slappna av.lätt och säja kanske..

• honungsbubblan

Är ganska avslappnad nu.. vill inte väcka sambon... har iaf tänt lampan i hallen och den få nog vara tänd i natt.
    Konstigt detta, jag brukar aldrig bli rädd iaf..
    I bland har vi vaknat på natten av ljud från dotterns rum typ som nån flyttar hennes leksaker eller nåt och när vi kommer in till henne så sover hon... Skumt..

• björnp75

leksakerna..intressant..det upplevde jag och en kompis för många år sen med syrrans unges grejjer..men det var bara vi där..skitläbbigt..+ att hon förde dialoger med en osynlig vän(vanligt,jag vet)men ändå.jag är mer mörkrädd med lyset på,då kan ju "dom se mej"(haha)..lungt nu eller?

• honungsbubblan

japp nu är det lungt.. Men det är ju så himmla knäppt.. vad kommer alla konstiga ljud i från... Är det spöken eller är det typ ja vadå? hehe nä jag tro stenhårt på spöken

• björnp75

jag med,ett tag trodde jag inte men var bara rädd för dom..men nä,klart det finns sånt som vi inte alltid ser.men kan det inte vara kultegleraren i kylskåpet kanske..men iof,den leker nog inte med leksaker..spännande..tat för vad det är..nåt skumt..

• Hugofelicia

Om det mot för modan skulle vara andar eller liknande så kan du ju alltid fråga dem vad de vill. Inte högt som om det var en vanlig mäniska utan tänk tyst för dej själv.
    Be dem snält men vänligt att lämna dej i fred och förklara för dem att det är otrevligt.
    Dom brukar lysna till önskningar eller så.
    Vanligt vis är det någon som har anknytning till dej eller huset/lägenheten.
    Lysna och försök att förstå.

Svar på tråden konstiga ljud...........