Inlägg från: Bommebo |Visa alla inlägg
  • Bommebo

Tilles tråd

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).

En evig ljuslåga för Tille.
    Nattinatti...

• Bommebo

Nattinatti lille Tille.

Vårt ljus brinner för dig ikväll också.
    Tittar till dig i morgon bitti igen.

Härliga kvällssnusningar från Sofia Roger Mira o Simon

• Bommebo

En varm kram till Er alla.

Tänker på Er och även vår familj tänder ett ljus för Tille idag klockan 12.
    Tack för att Vi fått ta del av Er kamp och hoppas att vi får finnas för Er här på FL även i framtiden.

Sov gott Tille.

Familjen Bommelin Norrtälje

• Bommebo

Nu har även vi tänt en vacker stjärna åt Tille på "Niomånader"

Godnatt familjen.

Bommelin i Norrtälje

• Bommebo

Godmorgon.

Åh så skönt att gå till frissan, det är du vekligen värd. Be att få lite extra massage i hårbotten, det är såå skönt och man känner sig riktigt pigg efteråt...

Hoppas att Ni får allt ordnat och så inför morgondagen. Jag antar och hoppas att Ni får hjälp av nära och kära, det kan ju lätt bli lite mycket annars.

I Norrtälje SNÖAR det idag, igår hade vi 15 grader o sol. Vinterdäcken åkte av och utemöblerna åkte fram så detta känns som ett bakslag. Hoppas att Ni har bättre väder än oss och framför allt att solen lyser på Er i morgon.

Varma kramar
    Sofia Bommelin i Norrtälje

• Bommebo

Ojojoj Tille, mina tankar har varit hos din mamma och pappa idag.

Jag hoppas att de haft en fin stund tillsammans med alla andra som älskar dig. Solen har lyst (ialla fall här i Norrtälje) riktigt starkt idag. Endast några få moln som gjort oss påminda om att det är en sorgens dag.
    Begravningscermoni är ett sett för de som fortfarande är i livet att ta farväl av den man älskar, men samtidigt är det en början på någonting nytt. Trots att Du inte finns kvar på jorden i Tillekroppen, Är jag övertygad om att du lever vidare, fast i en annan form. En mycket bättre, en som du verkligen är värd efter allt kämpande.

Jag vill på detta enkla sätt skicka dig en SISTA HÄLSNING. Jag kommer givetvis att fortsätta skriva till din mamma och pappa, så länge de vill ta emot våra hälsningar.

Många goa pussar o kramar till dig Tille.
    Sov Gott hälsar familjen Bommelin

• Bommebo

Vi vill skicka en varm kram till Er på kvällskvisten. Hoppas att Ni får en riktigt god natt.

Kram kram

• Bommebo

Helt otroligt vackert. Det var så rörande att se inslaget om Er. Hoppas att Ni får en fin dag.

Varma kramar
    Bommelinarna i Norrtälje

• Bommebo

Hej på Er!

Hoppas att Ni haft en bra kväll med både besök och träning Ni är sååå duktiga, önskar att jag hade lite av Er energi att hålla igång så.

Hemgårn: Jag blir alldeles varm och lycklig av att läsa dina berättelser. Tack för att vi alla får ta del av dem. Det känns så skönt att få läsa om så mycket lycka och värme. Man behöver det i denna hårda och grymma värld.

Tack och godnatt allesamman!

Kram
    Familjen Bommelin

• Bommebo

Hej Therese!

Välkomnar Er hem och vill tacka för det fiiinfina inslaget i Nyhetsmorgon i morse Ni var super bra.

Du måste verkligen älska Nicklas högt, det syns på din blick till honom Vårda det fina Ni har.

Många kramar

Familjen Bommelin som sitter bänkade klockan 21.

• Bommebo

Önskar Er en jätteskön midsommar med god mat o allt som hör midsommaren till.

Kram till Er alla

Svar på tråden Tilles tråd