Inlägg från: Ellisen |Visa alla inlägg
  • Ellisen

Tilles tråd

som för så många andra har er familj även för mig blivit "en del av vardagen", man vill hela tiden kolla hur det är med er och med lille Tille. Skickar många styrkekramar till er! Ni finns i våra tankar.

• Ellisen

skickar en hälsning och en stor kram till Tille och hans familj.

• Ellisen

Sov gott Tille. Tack för att du har gjort oss till bättre människor som fått oss att tänka till och ta till vara på varje dag, varje ögonblick med våra nära och kära.

En stor kram till Tilles nära och kära, vi tänker på er!

• Ellisen

Tänker extra mycket på er idag! Hoppas att det blir en bra cermoni för er.

• Ellisen

Nu har jag precis lyssnat på Camillas sång till Tille, den var jättefin...tårarna rinner längs kinderna...

• Ellisen

När kommer ni vara med på nyhetsmorgon?
    Såg reklamsnutten för dokumentären idag, och redan då rullade tårarna nedför kinderna... Lycka till i morgon! Tänker på er!

• Ellisen

Som så många redan har sagt, tack så mycket för att ni delade med er, Therese och Nicklas. Det var en väldigt fin och rofylld dokumentär tycker jag, och man kan inte bli annat än varm i hjärtat när man ser vilka starka och människor ni är. Tilles blå ögon är de finaste jag sett!
    Tack igen, vi tänker på er och önskar er en ljus och härlig framtid.

Många kramar Elin

• Ellisen

skulle ju inte stå starka OCH människor... utan, starka människor ( var lite för snabb på tangenterna...)

Svar på tråden Tilles tråd