Inlägg från: Ella79 |Visa alla inlägg
  • Ella79

Tilles tråd

Halloj på er turister!!!

Therese- En fiskares bästa vän är tålamodet! Du får inte lessna efter bara fem minuter, du är nog minsann ingen storfiskare inte...*hi, hi*...

Igår köpte jag blommor till mina krukor som står på altanen, då kunde jag inte låta bli att köpa fjärilar som man ska sticka ner i krukorna...Nu för tiden är fjärilar för mig = Tille, pojken med de vackra blå ögonen...

Många kramar Elin

• Ella79

God Morgon på er...

Hoppas gårkvällen var bra och natten fylld med underbara drömmar... Jag undrar just vad ni har för er just nu...Tar en svalkande paraplydrink i solen kanske?! Vem vet, vem vet...Vad ni än gör hoppas jag att det är trevligt och att ni njuter av livet.

Ha en bra, bra, bra dag...och kväll förståss../Elin

• Ella79

Ni får verkligen uppleva saker på er spännande resa...

Jag hoppas verkligen att Nicklas gör slag i saken *skrattar*, men det verkar som om dagens män inte får tummen ur någon gång så att säga *pik*!

Du kommer att vara så fin med dina fjärilsörhängen i TV. Jag både längtar och fasar till den 24:e. Min sambo har nästan förbjudit mig att se dokumentären, eftersom han vet att jag kommer att gråta, gråta, gråta...Men det finns inget i hela världen som kan stoppa mig från att få se Tille i rörliga bilder, så fin, så fin. Lycklig ska ni vara som fick låna ett sådant underbart barn...

Kramar /Elin

• Ella79

Ni är ju bara för duktiga som tränar och tränar... Själv är jag inne i en svacka med massa dåliga ursäkter för att slippa röra på fläsket...Istället tröstar jag med glass varje dag...Inte bra.

Liam och Dea kommer förmodligen att vara dom lyckligaste barnen på jorden när ni kommer hem med massa presenter...Det är ju så roligt att göra barn glad...

Här är sommarn över känns det som. Det var kanonväder för två veckor sedan men nu har det varit dåligt länge. Man kan tro att hösten kommit... Min sambo ska åka och se fotbolls VM. JAG FÅR INTE FÖLJA MED...Hur roligt är det egentligen...Men å andrasidan så har ju jag första parkett i soffan framför Tv´n. Nu börjar jag babbla om allt möjligt ointressant....Förlåt.

Ha en fantastisk fortsättning på dagen och på resan. Åhh, kom just på att ni kommer att vara aldeles brun och fin lagomt till det är dax att dra på sig shortsen...Själv kan jag inte visa mina ben just nu då jag snart sak vaxa dem (dom är alltså ingen vacker syn just nu)...Nä nu är jag där igen och babblar på, på vad är det med mig.?!!

Jag måste gå och lugna ner mig lite...Tittar till er senare. Kram /Elin

• Ella79

Borta bra men hemma bäst...Det är väl så dom säger, och oftast stämmer det väldigt bra...

Oj vad Liam och Dea kommer att bli glad att ni kommer hem igen, dom har nog saknat er.

Hoppas resan gav er det ni ville att den skulle ge er...

Therese var inte nervös över dokumentären. Den kommer att vara så fin så fin. Vad annars kan den vara, den innehåller ju världens finaste lilla kämpe och hans aldeles underbara familj. Så fint så fint...

Sänder er många tankar och massa varma kramar.../Elin

• Ella79

Hej Tille gubben...

Imorgon ska jag få se dig på riktigt...Då får jag se dina underbart blå ögon som berört så många... Imorgon får jag också se din mamma och pappa, dom ska vara i tv och berätta för alla människor om dig- världens finaste lilla fjärils pojke...

Vi ses imorgon då! Kram, kram, kram /Elin

• Ella79

Tille
    Såg precis din "trailer" inför morgondagens program. Du har inte bara världens finaste ögon, jag såg nog att du har världens längsta ögonfransar också. Usch, det kommer att bli jobbigt imorgon. Jag började gråta bara jag såg den lilla snutten på 4:an, hur ska det gå att se ett helt program? Tänker på dig och din familj varje dag. Önskar er allt gott. Jag bläddrar också i din bok ett par gånger i veckan, minns dig och tänker fina tankar.

God Natt lilla prinsen. /Elin

• Ella79

Ni var så fin på TV i morse, vi satt hela familjen och tittade på er.

Så bruna och frächa. Nicklas med nyklippt hår och härligt blå skjorta och Therese med sitt glansiga mörkröd/brun/lila hår i fin svans, och sina söta fjärilsörhängen. Ni är så vackra så vackra både innuti och utanpå. Där satt ni så starka, så starka och berättade för alla människor om Tills och er kamp. Ni är otroliga människor.

Men jag måste erkänna att jag fick en klump i halsen och kämpade hårt för att hålla tårarna tillbaka. Jag vill så gärna tänka på Tille med glädje men ibland brister det och då blir jag så ledsen så ledsen...för hans skull, för er skull, för alla barn med Eb, för alla barn som far illa, för alla barn som behöver lida...Tillslut blir det bara för mycket och då måste jag tänka på allt fint och bra... Ibland bläddrar jag lite i Tilles bok och då känns det lite bättre...

Vi "syns" i kväll i tv´n... Många varma, långa, stärkande, mysiga kramar till alla som vill. Men speciellt till familjen Vesterlund/Svensson med Tille i spetsen. /Elin

• Ella79

Kapet: Jag tycker att idén om ljuset var jätte fin. Jag kommer att tända det! Kram Elin

• Ella79

Tänder ett ljus för Tille i denna stund...

Tänker på er. Kramar Elin

Svar på tråden Tilles tråd