Tilles tråd
Dokumentären var otroligt fint gjord. Så fin så fin...
Jag fick en skön känsla i kroppen när jag såg lugnet som bredde ut sig hos er och hos Tille där han låg i sin vagn och kikade storögt på omgivningen. Ni gav Tille det absolut bästa liv han kunde få under den korta tid han fanns med er. Ni fick låna en ängel för en stund. Ni tog vara på den korta stunden på absolut bästa sätt.
Det var en stor lättnad att se honom i hans "vardag", han verkade inte ha ont, vilket har varit min stora rädsla genom resans gång. Och fastän du Therese påpekat att han inte hade ont var det skönt att få se hur harmonisk han verkade vara trots omständigheterna.
Liam verkar vara en alldeles underbar kille. Jättegullig med sunda tankar och massa bus i blicken. Den bästa storebror Tille kunde önska sig.
Om ni bara visste vad ni berört människor i hela världen. Jag hoppas att ni kan känna alla fina tankar människor sänder till er. Och jag hoppas att ni vet att även Tille får sin dagliga dos av pussar och kramar i "tankeform". Det är många som tar hand om honom. Tille och ni är aldrig ensam...Inte så länge jag lever i alla fall. Min stora önskan är att man någon gång i framtiden kan hitta et bot mot denna fruktansvärda sjukdom och att ni då förstår att det kunde vara möjligt tack vare er enorma styrka och er fantastiska, fantastiska son- Tille.
Hoppas att ni känner den stora beundran jag känner för er. Sänder några kramar till hela familjen vare sig man bor på jorden eller i himmelen. Ha en bra dag och fortsätt att älska varandra, livet, dagen, timmarna och minuterna på samma sätt som ni hittills gjort för då kommer ni att kunna se tillbaka på era liv som det absolut bästa och lyckligaste som man kunnat leva.
Lycka till på golfbanan!
Kramar från Elin