• kapet

Tilles tråd

Jag väntar och väntar på min bok.Speciellt nu när rätt så många har fått den och berättat hur bra den är så blir man sugen på att läsa den.Hoppas bara den kommer innan vi åker på semester.Även om jag läst dagboken så vill man läsa det igen och se bilder på Tille.
    Varje morgon när posten kommer så hoppas jag att boken kommit ,men icke.

• kapet

Hej,hej
    Då var det helg igen och det är 2 månader sen Tille somnade in.Tänk vad tiden går fort.
    Roligt att Dea kommer redan idag.
    Ha en bra dag !
    Många kramar

• kapet

Det är jätteskönt att äta ute.Vi har ätit middag på uteplatsen de sista 4 dagar. Man ser att barnen gillar också det.

• kapet

Hej,hej
    Hoppas ni haft en bra dag ute i solen.Vi var också och badat och det var hur skönt som helst. Det enda dåliga med det är att min man brände sig ordentligt idag.

Roligt att Dea har kommit.Lill Elsa får väl stå ut med gosande de första dagarna.

• kapet

Har kollat på bilder och de jättefina.Bilden från Boden är hur fint som helst.Massa grönt.
    Hoppas det går bra imorgon på jobbet och önskar dig lycka till.
    Kramar

• kapet

Hej,hej

Hoppas det gick bra på jobbet idag.Ska du jobba hela veckan Therese?Nu ska vi kolla på fotboll.

Önskar er en trevlig kväll.
    Har ni fått kortet Therese?

Kramar

• kapet

Hej,hej
    Skönt att höra att ni tyckte om boken.
    Nu är det fotboll på tv.
    Önskar er god natt

• kapet

Hej,hej
    Hur är det med er?
    Nu har jag fått mail från Bokus att de skickat Tille boken idag.Så imorgon har jag den.Är så glad för det.
    Önskar er en trevlig dag.
    Många kramar

• kapet

God morgon
    Här regnar det och är bara 12 grader.Tråkigt,men det blir bättre på torsdag.
    Igår bleb jag klar med min storstädning inför semestern.Japp ,man vill ha fint när man kommer hem.Så ni åker på torsdag.Vi åker nu på fredag och kommer hem 10-e augusti.
    Nu sitter jag här och väntar på posten,min Tille bok kommer idag.
    Önskar er en trevlig dag
    Kramar

• kapet

Hej,hej
    Jag är glad för er skull för det med PGD.Hoppas att det blir snart.

Idag fick jag Tille boken.

När åker ni på torsdag? Hoppas ni får en trevlig semester med barnen.

Kramar

• kapet

Skönt att höra att Kristoffer mår bättre. Vad snäll du är Therese och berättar för oss.
    Önskar er en trevlig resa

Svar på tråden Tilles tråd