Inlägg från: AnRe72 |Visa alla inlägg
  • AnRe72

Tilles tråd

Har inte varit inne och kikat så mycket idag. Men har nu läst i din dagbok. Vad skönt att få prata med en psykolog. Och så har lillen fått flera tänder mitt i det hela. Ja han är helt otrolig Tille. Han ska ni verkligen vara stolta över. En sån stark liten kille. Liam har fått påskgodis så det räcker och blir över kan jag läsa Therese och Nicklas ni gör det bara så bra, det hela! Sådana fantastiska människor ni är! Det är ett privilegium att få följa er familj så här vid sidan av.

God natt på er och hoppas ni får en bra natt så ses vi imorgon kväll igen.
    Många goa styrkande kramar till hela familjen. Tänker på er!

• AnRe72

Sov gott i natt Tille! Kanske är du med oss imorgen igen. En stor god natt kram till resten av familjen.

Många styrkande kramar från mig

• AnRe72

Tittar in för att se hur det är med er. Läser att ni har haft en jobbig natt och att Tille ha hostat blod. Lilla gubben!

Tänker på er och önskar er en bra dag med massa kärlek och glädje mitt i all sorg!

En massa kramar till er

• AnRe72

Sov gott lillprinsen! Du är en riktig kämpe!

Sänder mina varmaste tanker till er!

Kram!

• AnRe72

Idag har jag sett många fjärilar och då tänkte jag på dig Tille. Så blir det nog nu framöver, att man kommer att skänka dig en tanke då man ser en fjäril.

Ja Therese eran Tille kan fortfarande förvåna en. Vad får han all styrka från? Det måste vara från er, all er kärlek. Jag tycker ni är oerhört starka.

God natt på er alla och sov gott! Lilla Tille sussa sött!

Många styrkande kramar till hela familjen. Njut av varenda sekund!

• AnRe72

Det är med sorg i hjärtat jag läser att Tille har somnat in. Nu får han frid och slipper att ha ont. Tänker på er i denna svåra stund!

Don't think of him as gone away.
    His yourney's just begun,
    life holds so many facets,
    this earth is only one.
    Just think of him as resting
    from the sorrows and the tears,
    in a place of warmth and comfort,
    where there are no days and years.
    Think how he must be wishing,
    that we could know today
    how nothing but our sadness
    can really pass away.
    And think of him as living
    in the hearts of those he touched,
    for nothing loved is ever lost
    and he was loved so much.

Många styrkerkramar från mig!

• AnRe72

God natt på er! Ni finns i mina tankar! Kramar! Massor!

• AnRe72

Vad fint att Aftonbladet bidrog med 50 000 till Tilles fond. Skal själv lämna ett bidrag när jag kommer till Sverige.

Har också tänt en stjärna för Tille Prinsen på www.niomånader.se som så många andra.

Härligt att det är så många som skriver! Det må vara skönt att veta att det är så många som tänker på er!

Nu ska jag hoppa i säng. God natt och många kramar till er alla!

• AnRe72

Har varit inne och läst annonserna i Sundsvalls tidning. De var jättefina allihopa! Det blir en fin titel på boken.

Nu ska jag åka till babysimning med minstingen. Det kommer en fotograf och journalist idag då simläraren fyller 90 år! Ja det är faktiskt riktigt, man kan inte tro det för hon är så pigg för sin ålder.

Kram på er Therese och Nicklas och har en fortsatt god dag!

Tänker på er alla!

• AnRe72

Tänker på er idag! Hoppas ni får en fin dag!

Många kramar Anna-Carin

• AnRe72

Har läst i din blogg och det låter verkligen som att det var en jättefin ceremoni!

Tänker på er!

Många kramar till er alla

• AnRe72

Har sett inslaget på TV4 Mitt om Tille. Det var så fint! Jag gläder mig till att se dokumentären när den kommer på TV4.

Lyssnade på sången som Camilla har gjort och den är så vacker. Jag får tårar i ögonen när jag hör den!

Det blir väl skönt med en resa till Thailand. Har själv varit där och det är underbart.

Lilla Tille gubben, smuk som et stjerneskud!

Ni är några helt fantastiska människor, Therese och Nicklas!

Therese, jag har en fråga ang beställning av pins. Hur gör man med betalningen om man inte bor i Sverige? Jag skulle nämligen vilja beställa en fjärilspin.

Kramar Anna-Carin

• AnRe72

Hoppas att du inte blir alltför förkyld nu när ni ska resa till Thailand. Är inne och läser varje dag. Ville bara säga att ni och Tille prinsen finns i mina tankar fortfarande.

Godnatt kramar från mig

• AnRe72

Ville bara önska er en riktigt härlig semester i Thailand! Om ni inte dyker så passa på att snorkla. Det är helt underbart att se alla fiskar och koraller!

Nu ska vi ut och njuta av solen och värmen här nere.

Många soliga kramar från Anna-Carin

• AnRe72

Läste att ni är i Thailand nu! Har nu en riktigt bra semester! Njut och ta hand om varandra!

Många solvarma kramar från mig

• AnRe72

Det var länge sedan jag var inde och skrev men jag läser nästan varje dag. Har läst om eran härliga resa till Thailand och nu sitter jag och väntar på att dokumentären om Tille ska börja.

Jag tänker på er och Tille prinsen förstås!

Många kramar från mig!

• AnRe72

Det var en vacker dokumentär om lille Tille.! Tårarna trillade.

Lille Tille - vackra änglabarn!

Ni är så underbara Therese och Niklas!

Många många kramar till er alla! Tänker på er och dig med lille Tille prinsen!

• AnRe72

Vill bara önska er en trevlig pingst!

Läste i din dagbok. Hoppas att det känns lite bättre nu Therese! Skulle det inte göra det så är det okej också!

Många kramar till en vacker familj!

Svar på tråden Tilles tråd