• Anbe

Tilles tråd

Tjingeling!Låter som om ni kommer få en jätteintressant dag idag med elefanter och allt!Ska bli spännande att höra om det sedan!Det är bra att ni blivit duktiga på att slappa.Det är ni väl förtjänta av!!/Ha en underbar dag många kramar Annika

• Anbe

HeWe:Vad fint du skriver!
    Jag e övertygad om att Tille har det bra och ser till att Mamma Therese, Pappa Nicklas,Storebror Liam och storasyster Dea alltid kommer att ha det bra och ta hand om varandra.
    Tille med dom underbart fina ögonen:Du har berört mig så mycket,saknar dig fast jag inte fick lära känna dig!Du har lärt mig så mycket, att ta vara på dagen!/Många kramar till familjen och Tillelille!/Kram Annika

• Anbe

Hejsan Therese och Nicklas!Så härligt att läsa om eran resa.Tack för att ni vill dela med er till alla oss på FL!Vilka fina bilder.Häftigt med elefanterna!Det e djur mer i min stil.Små äckliga spindlar gillar jag inte!!
    Duktiga ni som tränar även på semestern!
    Liam och Dea kommer säkert att bli jätteglada för sina presenter.
    Vilket fint hårspänn du köpt!!!
    Ha en fortsatt underbar dag/Kramar Annika

• Anbe

Hejsan Therese och Nicklas!Ni verkar ha haft en helt underbar semester och lärt känna nya vänner(Och djur!)Det ska bli roligt se bilderna på vovvarna med kläder.Ha en fortsatt underbar dag!Många kramar Annika

• Anbe

Tjingeling!Jag ska självklart titta på dokumentären om Tille.Tyvärr kan jag inte se på nyhetsmorgon för då jobbar jag,men jag ska iallafall tänka på er när ni e där.Ha det jättegott!Många kramisar/Annika

• Anbe

HeWe!Du skriver det vi alla känner och tänker!Så fint!
    Therese och Nicklas:Kommer att tänka på er extra mkt imorgon!Hoppas ni får en bra dag!Kramar Annika

• Anbe

Hejsan!Idag tänker jag extra mycket på er familjen och på dig Tille lille.Du goa underbara unge med dom blåaste finast ögon jag sett.Kommer att bänka mig framför tv:n ikväll kl.21.00.Och titta på dokumentären.Ha det bra familjen och många kramar /Annika

• Anbe

Nu blev jag ledsen när jag läste ditt inlägg Therese.Hur kan folk antyda att man inte saknar någon?Hur kan dom veta det?Det e som du säger att det inte syns utanpå.Jag miste min pappa för 20 år sedan och forfarande kan jag bli ledsen när jag tänker på det fast det är så länge sedan.Jag kan ibland tycka att det är så sorgligt att han inte fick träffa sina barnbarn.Det är ju tyvärr inget att göra åt men som sagt saknad och sorg syns ju inte på utsidan.Nu har dom fått en annan underbar "morfar" som vi alla älskar och tycker om.Ha en bra dag Therese och hoppas att du slipper fler sådana påhopp.Många kramar Annika

• Anbe

Therese!Läser lite här på tråden och jag hoppas att ni får komma igång med en ny graviditet snart.Håller mina tummar för er att det går fort!Måste säga än en gång att jag beundrar dig och Nicklas så otroligt mycket.Ni verkar vara så gulliga ,snälla och helt underbara.Hoppas allt går bra för er och er familj.Många kramar/Annika

• Anbe

Tjingeling Therese!Tycker verkligen synd om er att allt tar så lång tid,nu när ni känner er redo.Hoppas att det går fortare än september.
    Jag hoppas att din dag blir mkt bättre idag.Hjälper kanske inte er men här skiner solen och det är en klarblå himmel.Helt underbart.Har verkligen saknat denna solen.Tänkte passa på att vara ute idag och greja.
    Tillevännen:Tack för den underbara solen du fixat idag.Nu har du ju också fått en ny liten vän att ta hand om där uppe.Hoppas ni får kul tillsammans.
    Ha en underbar dag/Kramar Annika

• Anbe

Hejsan Therese!Hoppas att ni hade en lika fin skolavslutning som vi har haft idag.Fint och soligt väder hade vi.Barnen var så fina.Just nu sitter jag och väntar hem min stora tjej som e på bal.Hoppas hon har det riktigt bra och kul just nu.Hon var så fin när hon åkte iväg.Jag hoppas att ni får en underbar helg i Boden med Kristoffer och hans familj.Jag hoppas att Kristoffer mår bättre nu.
    Ha en riktigt skön kväll familjen!!! och tack Tille för att du fixade så fint och varmt väder till oss idag.En stor gosekram till dig!/Kramar Annika

• Anbe

Hejsan Therese!Fick den underbara boken Tille-Lille igår.Så fin,så underbar!!Min fråga till dig är om det finns fler böcker att köpa om Tille?Ha en bra dag/Kram Annika

• Anbe

Tjingeling!Vad glad jag blir när jag läste att det går att göra en PDG!Skrattande
     Det är ni verkligen väl värda!Hoppas nu att remisserna går fort och att ni får en tid i september så att ni slipper att vänta länge!!Jag håller tummarna för er!!!!
    Om du har tid skulle jag gärna vilja veta vad PDG står för,jag vet att ni måste göra nån form av specialgrej men jag vet inte riktigt vad PDG betyder!
    Ha en underbar dag och grattis igen!/Kramisar i massor Annika

Svar på tråden Tilles tråd