Inlägg från: Nötkaka |Visa alla inlägg
  • Nötkaka

Tilles tråd

Lille gubben, ligger du i badet nu?
    Hoppas hoppas att du inte mår jättedåligt nu.
    Tänker på dig!
    Massor av kramar!

• Nötkaka

Lille Sötnosen Tille:
    det gör ont att höra att du äter så lite.
    Men jag hoppas att du inte har ont - att du sover mycket och drömmer skönt.
    Du är liten, har inte levt länge men du har fler vänner än många av oss som har levt länge har. Du kommer aldrig att glömmas bort♥♥♥

Jag vill önska dig en rofylld natt med massor av goa och roliga drömmar.
    Kanske kommer du att drömma om Liam och hans barnkalas?

Therese:
    Måste fråga dig om du under tidens gång ibland "glömt" att han är sjuk? Han ser så pigg och frisk ut på många bilder så att det kanske har funnits tillfällen då du tänkt att nä, så illa är det inte, han kommer klara sig?
    Det kanske är svårare för oss att förstå att han är så sjuk eftersom vi bara ser hans livfulla och pigga ansikte och ögon...? Du ser ju smärtan och allt annat....

Gråter när jag läser det du har skrivit, om både brist på mirakel och om hans ögon. Och du har alldeles rätt att mirakel har haft all tid i världen på att komma och göra det den skall men tyvärr....Det är så himla orättvist bara. Varför måste små barn dö?

Massor av kramar till både dig, Niklas, Liam och lille sötnosen Tille förstås.

• Nötkaka

Therese:
    tack för ditt svar.
    Lille gubbe! Vad ont i hjärtat man får!

"pussa & snusa" på lille sötnosen från oss, lite extra mycket inatt.
    Godnatt Therese!

• Nötkaka

Godmorgon Therese och sötnosen Tille:
    vad skönt att höra att solen skiner och att ni skall ta en promenad. Här är det mulet och grått men ingen snö och det är jag glad för.

Helt otroligt att sötnosen Tille orkar hänga sig kvar. Han måste älskar er något oerhört. Kärleken är stark.
    Hoppas bara att han inte har ont!
    Vilken kille! Vilken livsvilja!
    Fast innerst inne vet jag inte hur jag skall reagera. Skall man bli glad eller ledsen? Jag blir ju jätteglad men det är ju lite egoistiskt också av mig.....*snyft*

Pussa och snusa på han lite extra från oss alla.
    Och hoppas att ni får en skön och behaglig dag i solen.
    Kram
  • Nötkaka
    Tille lille är såååå fin!
    ♥♥♥
  • Nötkaka

Therese:
    jag kan ana hur smal han är, men ändå inte.
    När du skrev tre kg så var det ändå svårt att förtå eftersom "han såg inte ut" att vara så smal. Men sen satte du in det första kortet där man kunde ana att han är smal.

Jag tänkte på det häromnatten:..3 kg. Då väger han ju mindre än vad min son gjorde när han föddes. Han måste vara kolossalt smal! Det måste verkligen göra jätteont i hjärtat att se honom....*snyft*

• Nötkaka
    Snart skall vi lägga oss och jag vill önska sötnosen och kämpen Tille en skön natt full av mysiga och härliga drömmar!

Kära Tille, om du väljer att gå vidare inatt så vill jag önska dig lycka till på färden *gråter*.
    Du kommer sitta på en stjärna och titta på oss och vi kommer titta tillbaka upp mot dig.
    Du kommer att bli saknad av en massa människor.
     Vi kommer aldrig någonsin glömma dig för du finns i våra hjärtan och tankar för alltid.

♥♥♥kramar♥♥♥

• Nötkaka

Vad ledsen jag blir när jag hör att den där gnistan inte längre finns i Tilles ögon.
    Jag vill inte att han skall ha ont! Jag vill inte att han skall lida.

Jag blir så arg på alltihop! Har lust att ställa mig och skrika! Men vad hjälper det?

Tänker på er hela tiden!

• Nötkaka

Lille Tille:
    När jag ser denna bild så tänker jag på dig.
    Jag kommer tänka på dig så fort jag kommer se en fjäril.
    ~kram
  • Nötkaka
    Godnatt Therese och lille Tille!
    Ligg och mys tillsammans och njut...för tiden går snabbt - för oss alla, men snabbare för vissa
    Lille sötnosen Tille:
    ha en skön natt full av härliga, kärleksfulla drömmar.
    Om du bestämmer dig för att vandra vidare så önskar jag dig all lycka på färden!
    Kanske träffar du min vovve som du kan leka med och min lilla kusin som bara blev 7 veckor gammal....
    Kram på dig sötnos!!!
Svar på tråden Tilles tråd