Tilles tråd
Lille gubben, ligger du i badet nu?
Hoppas hoppas att du inte mår jättedåligt nu.
Tänker på dig!
Massor av kramar!
Lille gubben, ligger du i badet nu?
Hoppas hoppas att du inte mår jättedåligt nu.
Tänker på dig!
Massor av kramar!
Lille Sötnosen Tille:
det gör ont att höra att du äter så lite.
Men jag hoppas att du inte har ont - att du sover mycket och drömmer skönt.
Du är liten, har inte levt länge men du har fler vänner än många av oss som har levt länge har. Du kommer aldrig att glömmas bort♥♥♥
Jag vill önska dig en rofylld natt med massor av goa och roliga drömmar.
Kanske kommer du att drömma om Liam och hans barnkalas?
Therese:
Måste fråga dig om du under tidens gång ibland "glömt" att han är sjuk? Han ser så pigg och frisk ut på många bilder så att det kanske har funnits tillfällen då du tänkt att nä, så illa är det inte, han kommer klara sig?
Det kanske är svårare för oss att förstå att han är så sjuk eftersom vi bara ser hans livfulla och pigga ansikte och ögon...? Du ser ju smärtan och allt annat....
Gråter när jag läser det du har skrivit, om både brist på mirakel och om hans ögon. Och du har alldeles rätt att mirakel har haft all tid i världen på att komma och göra det den skall men tyvärr....Det är så himla orättvist bara. Varför måste små barn dö?
Massor av kramar till både dig, Niklas, Liam och lille sötnosen Tille förstås.
Therese:
tack för ditt svar.
Lille gubbe! Vad ont i hjärtat man får!
"pussa & snusa" på lille sötnosen från oss, lite extra mycket inatt.
Godnatt Therese!
Therese:
jag kan ana hur smal han är, men ändå inte.
När du skrev tre kg så var det ändå svårt att förtå eftersom "han såg inte ut" att vara så smal. Men sen satte du in det första kortet där man kunde ana att han är smal.
Jag tänkte på det häromnatten:..3 kg. Då väger han ju mindre än vad min son gjorde när han föddes. Han måste vara kolossalt smal! Det måste verkligen göra jätteont i hjärtat att se honom....*snyft*