Inlägg från: fightclub |Visa alla inlägg
  • fightclub

Tilles tråd

Hej på er! Oh, vad man blir glad när man läser om era upptåg.
    Lyckliga er, som är så framåt och lätta att ta/få kontakt med.
    Många varma kramar och önskan om en toppendag i morgon igen.
    Helena=lilla musen.

• fightclub

Förklaring på inlägget: Man känner sig ofta som en liten mus. Men visst händer det att man ryter till som ett lejon också, haha. ( Men det får man ju inga fler kompisar av....)
    Tjoho/Helena

• fightclub

Hej! Låter gott det, med en smarrig middag. Själv blev det en `kalorifri´, hm..MC Feastmeny till middag. Så nu mår man som man förtjänar, urk.
    Tycker inte att det verkar bo en liten latmask i dig, Therese. Du motionerar ju varje dag! I så fall är jag en fet daggmask, som ligger i torkan...
    Vilken underbar mormor alltså! Såna är guld värda. Mina ungar har en likadan. och det tackar man sin lyckliga stjärna för.
    Säger härmed natti natti& kramiz

• fightclub

Hej på er!
    Oj vad ni har hunnit med mycket i dag! Hur spännande som helst.
    Att man vågar `kramas´med en så´n krokodil och se så glad ut, har jag svårt att fatta.
    Hårspännet var jättevackert.Nästintill vackert som Tille och hans blåa ögon!
    Elefantturen såg härlig ut, men kan tänka mig som du säger att det var lite läskigt vid stupet.
    Thailändarna verkar vara ett otroligt älskvärt folk. Det hör man hela tiden. Jag MÅSTE bara åka dit nån gång, känner jag.
    Underbart snällt att bjuda på middag mm. Men så gulliga, öppna och trevliga som ni är, så är de ju inte så konstigt alls, tycker jag.
    Sov så gott nu. Dröm söta drömmar.
    Superkram/Helena

• fightclub

Glömde säga, att Pung ,haha...tja varför inte. Det vore man ju rätt ensam om att döpa sitt barn till. Min son är inte döpt...
    Kram igen.

• fightclub

Hej på er!
    Kan tänka mig att det blir skönt att komma hem och få krama om alla nära och kära. Och så härligt att få se glädjen i barnens ögon, när dom får sina presenter.
    Jag är verkligen imponerad över er kondition. Själv stönar man och flåsar för lilla minsta ansträngning numera. Men jag vet ju att det går rätt fort att få upp flåset om man bara sätter igång. Men min startsträcka verkar vara väääldigt lång, nuför tiden.
    Önskar er ännu en skön kväll. Kram från mig/Helena

• fightclub

Tittar in för att önska er en riktigt skön nattsömn. Så ni är pigga och raska igen i morgon.
    Och när ni är hemma på svensk mark igen, kör lugnt hem!

Känner ni...nu strör jag ut johnblundpulvret...Zzzzz

Bamsekramen till er!/Helena

• fightclub

Hej! Oj, vad ni kämpar i backen. Kan tro att det känns i både rumpa och `benstumpa´,haha.
    Vad gulliga dom måste ha varit de fyrbenta vännerna i kläderna. Ska bli kul att få se.
    Njut nu av den sista tiden. Önskar er en lugn och behaglig flygtur hem.( Hatar själv att flyga, så det behövs alltid nå´t lugnande....).
    Kör försiktigt, ta det lugnt, med några bensträckare och käk.
    Önskar er välkommen hem. Och tackar för att ni delat med er av erat äventyr.
    Storkram/Helena

• fightclub

Välkomna hem! Hoppas resan gick bra.
    Slutar aldrig imponeras av er! Ska iväg och träna?.....har ni något hemligt knep, hur man får en sådan energi?

Här är det: Hej hopp. Ner i soffan, och fötterna opp! Kram Helena

Ps. ska ta tag i det....men inte i dag...

• fightclub

Att mista ett barn och en kär lillebror.
    Inte konstigt att saknaden är stor.
    Att tårarna kommer, lite då och då.
    Det kan vi alla förstå.
    Låt tiden läka, sorg och smärta.
    Sakta men säkert,läker ert hjärta.
    Saknaden kommer alltid att finnas.
    Men med tiden går det lättare, att minnas.
    Tille är så stolt över er. Allt ni gjort, och allt ni ger.
    Han älskar er. Och vill att ni framåt ser.
    Han vet att ni ska detta klara. För ni är så underbara.

VÄLKOMNA HEM! Kram/Helena

Svar på tråden Tilles tråd