Inlägg från: MuminMy |Visa alla inlägg
  • MuminMy

Tilles tråd

Otroligt vackra runor för Tille, ni är fantastiska människor och vi beundrar er så. Ni finns ständigt i våra tankar, önskar det fanns ett sätt att bära er börda, om så bara för en minut...

/my  med familj

~~En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus~~
  • MuminMy
    Moderatorn gör ett litet gästspel för att meddela att vi nu flyttar tråden till Känsliga rummet --> Förlorat barn. Detta dels av respekt för känsliga personer men också för att möjliggöra för de som vill skriva anonymt att göra så.

Detta sker i samråd med Therese.
    /Moderator MuminMy
  • MuminMy

Godmorgon!

Jag är säker på att Tille älskar sin mamma hur hon än ser ut, men det är ju alltid skönt att känna sig fräsch!

Det låter som om det kommer att bli en mycket fin minnesstund och jag är så imponerad över att ni tänker så på alla andra... Ni är sannerligen människor med mycket stora hjärtan!

*kram*

/my med familj

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • MuminMy

Våra tankar är med er idag
  • MuminMy
    *skickar fjärilslätta pussar mot himlen*

Tack för att du skickade lite sol till oss, det behövde vi!
    Spring nu iväg och lek med de andra barnen
    vi klarar oss även om vi är lite ledsna just nu!

*kramar om och vinkar hejdå*

• MuminMy

Godmorgon
    Jag är så glad att minnesstunden blev värdig och fin. Jag ser också att jag helt missat blommorna... önskar jag hade vetat och kunnat skicka den 271a blomman...

Idag är det mulet här så jag inte se om Tille och de andra barnen leker med alla ballonger de fått men det tror jag nog Nu ska vi äta mellanmål och ta lite förmiddagsvila, hoppas ni får en bra dag och att Deas resa hem har gått bra!

/my med familj

• MuminMy

Ville mest titta in och tacka Tille för solen som lyser på oss idag!
    *kramar om*
  • MuminMy

Har nu titta på inslaget från nyhetsmorgon igår, tyckte det var jättebra och fint!

Hej Tille!
    Hoppas du har det bra idag och att du äter massor av glass och choklad! Tack också för det härliga vädret du fixat åt oss idag!
    *kramar*

• MuminMy

Förtydligande: inläggen "bakom" sida 10 i gästboken försvinner inte men det är bara de 10 senaste sidorna som visas, om man raderar en sida av de 10 kommer en ny sida med äldre inlägg fram. Therese får tillgång till alla gb-inlägg via redaktionen.

• MuminMy

Tittar in för att önska er en varm och härlig dag, ser att Tille är frikostig med solsken Det tackar vi för!

• MuminMy

Hej Tille

Det var ett tag sedan jag hälsade på dig nu, jag har haft fullt upp på jobbet men idag tänkte jag på dig... det kommer nämligen att ganska snart komma en hund till dig, en stor guldfärgad hund, han är jättesnäll men saknar nog sin lillebror jättemycket, jag tänkte att du kanske kunde ta hand om honom och leka lite med honom? Det vore jättesnällt!

Hoppas du har det bra, att chokladen är god, fjärilarna vackra, solen skön och bollarna färgglada

Gonatt från oss!

• MuminMy

Maken och jag satt tillsammans igår och tittade på den otroligt fina dokumentären på TV4. Ni är båda otroligt varma och generösa människor och vi är er evigt tacksamma för att ni delade med er av Tilles sista dagar.

Tack!

Svar på tråden Tilles tråd