Tilles tråd
Finns radioinslaget bara att lyssna på om man har realplayer?
Finns radioinslaget bara att lyssna på om man har realplayer?
Jag vet att det sagts förr, men jag säger det igen: Lilla Tille du har uträttat mer än de flesta andra gör under ett långt liv. Du har förtrollat en hel värld med dit söta leende och dina vackra ögon. Jag vet att det inte tjänar något till att hoppas, men jag kan inte hjälpa att göra det ändå!
Tänkte klistra in en fin låttest som passar in på den kärlek Tille utstrålar:
Therese6699: jag förstod inte den här meningen ---> Hej alla, nu tycker jag att vi fokuserar på något annat. Alla får ha sina åsikter och det är helt okey. Jag förstår att vissa hade valt att hoppas... Syftade du på att smjag skrivit att jag int ekunde sluta hoppas, vill du att vi ska sluta skriva sådant för då gör jag det. Hoppas du inte blev ledsen för det *skämms*. Menade ju inget illa...
MEJG: Hon skriver i dagboken på www.familjeliv.se alltså gamla FL. Sök efter henne där och läs .
Therese6699: Tack då vet jag vad du menade . En sak som jag funderat på är vad du kommer att göra med din dagbok när gamla FL stängs?
Therese6699: Kom på en tillfråga: det står så här om sjukdomen på www.sos.se (länken du hänvisar till i din press)
Rebeckaa: Den pojken har en anna underdiagnos än Tille. Tyvärr finns inget hopp för Tille och vi får ha den underbara pojken till låns under en kort tid, men tänk så mycket han uträttat!
EMO 979: Okej tack