• Icax
    Äldre 8 Apr 19:34
    2299 visningar
    13 svar
    13
    2299

    Fiskeintresserade i stenungsund

    Hej

    söker fiske intresserade i stenungsund. Har själv inte så många att fiska med här, det kan bli lite tråkigt att fara ut själv.

    Icax/

  • Svar på tråden Fiskeintresserade i stenungsund
  • Äldre 9 Apr 19:29
    #1

    Gös heter "sandart" på norska.

  • sander­spappa
    Äldre 10 Apr 16:41
    #2

    Vore trevligt... Havsfiske isåfall?

  • Adelsö
    Äldre 11 Apr 00:14
    #3

    Låter riktigt trevligt. Bor själv på en mälarö och har egen båt...såååå....varför inte höra av dig så kanske vi kan fiska lite ihop i sommar.

    Mvh
    Fredrik

  • Ulo
    Äldre 11 Apr 08:10
    #4

    Hm vore ju riktigt kul. Har mest kastmetat under min fiskekarriär men tycker det är grymt avslappnande.

  • sander­spappa
    Äldre 11 Apr 21:54
    #5

    Ulo : Det och bottenmete är det mest avkopplande som finns enligt min mening...

    Vi verkar ju vara 4 personer än så länge... Bara att vänta på lite bättre väder med andra ord.

  • Ulo
    Äldre 12 Apr 16:49
    #6

    Schysst! Någon som har båt?

  • Adelsö
    Äldre 12 Apr 22:55
    #7

    Ulo>> Jag har båt. Inte stor....4.80 lång men ack så tuff *L* Modellen är en Marieholms Sweet Sixteen. En sportbåt från 1961. Den lär det gå att fiska från....även "trålla". Vet att man kan dra gös på nätterna där mälaren är lite djupare.

    Länk till likadan båt som min:

    www.maringuiden.se/u/hjelmen/;action=fotoalbum&id=1505

  • Adelsö
    Äldre 12 Apr 23:05
    #8

    Blev knas på länken....Kopiera och klistra in den i adressfönstret.

  • sander­spappa
    Äldre 13 Apr 17:59
    #9

    Uhm... Mälaren ligger vid sthlm.. inte vid stenungssund:P

  • Adelsö
    Äldre 17 Apr 12:51
    #10

    *Skratt*...Är väl medveten om det.....Men till saken är den att vi har sommarnöje utanför vänersborg.....och således även båten där på sommrarna. Trailar båten lite både hit och dit *L*

  • Ulo
    Äldre 20 Apr 13:09
    #11

    I helgen blir det fiskepremiär om tid finns. Någon som har ett bra tips om man skall kastmeta från land runt Stenungsund?

  • Ulo
    Äldre 24 Apr 09:40
    #12

    Japp, då var premiären avklarad. Ingen fisk dock men det spelar liskom ingen roll det viktiga var att få komma ut och känna på lite havsluft!

  • Icax
    Äldre 27 Apr 21:15
    #13

    Ska ut och "jaga" havsöringar på Lördag eller Söndag beroende på vädret. Någon här som vill med?

    Icax

Svar på tråden Fiskeintresserade i stenungsund