• Ravare19

    Lediga pappor?

    hejsan, jag heter Johan och bor med min sambo och våran dotter myrah som är 5 månader.

    jag flyttade till stockholm från halmstad januari 2005 och känne rinte speciellt många här.

    kanske är du en pappaledig eller bara helt enkelt är pappa som har lust att snacka lite skit och kanske ses någon gång med våra barn.

    mvh Johan

  • Svar på tråden Lediga pappor?
  • Tvillingfarsa

    Varit hemma i 2,5 månad men börjar jobba på onsdag nu.


    //Stolt pappa till Nathalie och Isabell
  • Ulfino

    Ledig Augusti till Oktober. Fast frugan säger att "ledig" är fel namn på det hela...

    Hm, det kanske räcker med att säga Halmstad i Halmstad men får man fråga vilken stadsdel som Du har fastnat för?

  • Ravare19

    svar till Ulfino:
    i halmstad är jag uppvuxen i tylösand. och här i stockholm bor jag i vällingby.
    var bor du själv och vad gör du om dagarna?

  • Lajm

    God morgon Ravare. Håller själv till i Gröndal med omnejd och är föräldrarledig måndagar och tisdagar. För försöka passa in någon pappa-träff tycker jag.

  • suntrip

    tjena killar är arbetslös nu så är hemma med min dotter och min sambo nu bor i upplandsväsby.

  • Leos pappa

    Är också pappeledig (jobbar en dag i veckan).Håller till på Kungsholmen. Rålis är grymt nu när solen skiner och det är varmt. Kanske läge för en pappa-picknick i det gröna?

  • suntrip

    vi får styra upp en dag i rålis skulle vara kanon med en vår picknik där.

  • Tvillingfarsa

    Bah, själv har man ju jobbat sen 12 april. Skulle egentligen vilja vara hemma med barnen mer, men vår ekonomiska situation just nu så är det bäst om jag jobbar.


    //Stolt pappa till Nathalie och Isabell
Svar på tråden Lediga pappor?