Snart 14 månader och går inte!
Hey, behövde bara få skriva av mig lite.
Är det inte det ena så är det något annat är så trött på folk!
Min dotter 14 månader gammal, hon går inte ännu, får ständigt höra om hon börjat gå osv osv är så less. Alltså det här med gå är väl också väldigt väldigt individuellt från barn till barn, inte är väl ett barn "efter" bara för att hon/han börjar gå "SENT"? Min bebis, hon har vart oerhörd tidig med allt annat utom just detta att gå, hon är liksom inte intresserad helt enkelt, visst hon står upp helt själv, tar 2-4 steg, men väldigt sällan, helst går hon OM hon ens vill, med stöd från oss eller föremål, hon går längs möbler och förflyttar sig från möbel till möbel. Jag vet inte men jag blir sååå deppad för det finns folk i min omgivning som jämför och påpekar och ja en massa. Måste bara säga att mitt barn är helt friskt inga fel alls, ibland får man den känslan av andras påhopp att det är något fel för att hon min dotter inte går, och då är inte gråten långt borta MEN vi försöker se det från våran sida hon är inte redo, och hon är inte ett dugg intresserad av att gå, utan vill helst krypa vilket går super fort Jag lovar och svär den dagen hon går om det så tar ändå till jul, kommer jag skriva och vara stolt över det, hade en som sade inte så länge sedan "jamen börjar barnet gå vid 18 så kanske man inte skall precis skryta om det" Hallååå yx skaft! Varför inte? Vi kommer att vara mega stolta över henne när hon börjar gå om hon så är jätte mycket över året