• W h i l l i s
    Äldre 19 Apr 18:44
    2242 visningar
    16 svar
    16
    2242

    Mycket vackra bilder. (Måste ses)

    Dessa bilder måste ses Skrattandehttp://beta.familjeliv.se/hem/w_h_i_l_l_i_s/galleri.php?cur_album=SM_GULD

  • Svar på tråden Mycket vackra bilder. (Måste ses)
  • Marcus pappa
    Äldre 19 Apr 19:21
    #1

    Jag såg inget mer en en massa kaffepaket med ben.

  • W h i l l i s
    Äldre 19 Apr 19:39
    #2

    Jasså du gjorde det. Själv så ser man sveriges bästa hockeylag. Hmm

    Hur gick det för Djurgården i slutspelet. Oj förlåt, glömde bort. De var ju inte bland de 8 bästa lagen.

  • Marcus pappa
    Äldre 20 Apr 05:46
    #3

    Efter 19 raka slutspel behövde de en tidig semester.

  • noClue
    Äldre 20 Apr 05:49
    #4

    Marcus pappa: x2

    Heja Djurgården!!!

    Möjligt att jag skulle tycka om FBK bättre om de skippade de där urfula dräkterna. *ryser*

    Lite sellout-varning!

    Men men...grattis till guldet...ni har ju ett par upp fortfarande.

  • Äldre 20 Apr 07:33
    #5

    av två onda ting så är detta det värsta
    kaffe kokarna har tagit över tack vare en massa bidrag till klubben och sin nya arena
    tänk om vi i sthm skulle få samma respons av våra politiker

    DEet andra onda är att Aijk leder allsvenskan

    men men det är bara en tidsfråga

    Grattis till guldet vet hur det känns
    har sett dif Hockey göra det på plats flera ggr och det är en skön känsla både i ishall och på stadion eller halmstad
    så njut av framgången '

    //Gute

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 20 Apr 11:15
    #6

    Vad är Färjestad/Karlstad i fotboll ?


    //Stolt pappa till Nathalie och Isabell
  • En Pappa till 5
    Äldre 20 Apr 11:18
    #7

    Ni som skriver neg om FBK inser inte vilken styrka det ligger i att vara i final och ligga på topp i 25 år i sträck! Ända från den första final vinsten mot AIK 1981 så har våra hjältar varit i (på) TOPP... Slå det! Kom inte med att fler lag varit bättre tidigare, det är ISHOCKEY vi pratar om inte rinkbandy!

  • noClue
    Äldre 20 Apr 16:40
    #8

    Det är väl ändå antalet SM-guld som räknas?? eller???

  • Marcus pappa
    Äldre 20 Apr 18:38
    #9

    På topp i 25 år? Du räknar inte året då fbk spelade allsvenskan efter jul? Kom igen när ni har 19 raka slutspel...

  • Hugofe­licia
    Äldre 20 Apr 21:00
    #10

    Hur många SM guld har DIF i ELITSERIEN?
    Om vi räknar bort vinsterna dom fick innan elitserien, när man spelade med spiskrokar och brädbitar med toppluva på huve´t?

  • LinksP­appa
    Äldre 20 Apr 21:54
    #11

    Snygga bilder på ett lag som dominerar

  • Marcus pappa
    Äldre 20 Apr 22:03
    #12

    Ja du, SM-guld 83,89,90,91,00 och 02, men som sagt 19 raka slutspel, det har inte ens ditt frökenstad klarat av. Dessutom har DIF 16 SM-guld totalt och innan frökenstad nått ditt räknas de liksom inte.

  • W h i l l i s
    Äldre 21 Apr 10:52
    #13

    Det var att ett jävla tjat om 19 raka slutspel. Jag köper det att Djurgården är ett av Sveriges största förening genom tiderna. Det håller jag med om. MEN, det är nuet det handlar om. Och det är vi som är Sveriges bästa hockey lag. Nu för tiden kan man inte leva på gammla meriter.

    SM-Guld :)

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 21 Apr 10:57
    #14
    W h i l l i s skrev 2006-04-21 10:52:51 följande:
    Det var att ett jävla tjat om 19 raka slutspel. Jag köper det att Djurgården är ett av Sveriges största förening genom tiderna. Det håller jag med om. MEN, det är nuet det handlar om. Och det är vi som är Sveriges bästa hockey lag. Nu för tiden kan man inte leva på gammla meriter. SM-Guld :)
    Ska citera den här posten i slutet på nästa säson när nåt annat lag kör upp guldet i häcken på er.
    //Stolt pappa till Nathalie och Isabell
  • Erasmu­s
    Äldre 21 Apr 11:53
    #15

    Hähä..hockeytjafs!!
    Nå..som "objektiv" och relativt ointresserad deltagare - är varken djurgårdare, frölundait eller färjestadare - så blir mitt ödmjuka slutgiltiga domslut att Djurgårdens IF faktiskt ÄR Sveriges bästa&framgångsrikaste hockeylag genom tiderna(alltså..inte just nu)eftersom laget under en oändligt lång period spelat i och vunnit flest titlar i Sveriges hockeytopp. Sen må Ni andra böla om "gamla meriter" & "rinkbandy" och på så sätt i en handvändning banalisera den svenska hockeyns utveckling - som troligtvis gynnats av att ha tillgång till långvarigt framgångsrika lag så som Djurgården.

    Alla ansatser till överklagan på detta domslut avvisas!!

    Frid/ E.

  • Marcus pappa
    Äldre 23 Apr 17:07
    #16

    Erasmus: Det är stort av en aikare att skriva det du just skrev. Visserligen bara sanningen, men ändå. Respekt!

Svar på tråden Mycket vackra bilder. (Måste ses)