• S med 2

ullared-gekås!

Vi är några som ska ta en tripp till Gekås på torsdag...dels så vill maken kolla i datorbutiken där (även den andra karlhälften:) fruarna hade väl tänkt gå in och blega. Nu undrar jag om någon här varit där nyss och vet om det är nått att ha......har de mycket barnkläder?, hur är priserna?, leksaker hur är det med det?.....är det värt att åka dit???
    Jag har inte varit där på 4 år (innan jag fick barn, och då kollade jag INTE på barnkläder/leksaker), så mycket har la hänt sedan dess.

Berätta gärna vad ni gjort för fynd där:).....jag gillar att läsa vad andra köper:)

Hoppas på mååånga smaskiga köplistor:)

• Svar på tråden ullared-gekås!
  • mamma2004

Jag var där i lördags! De har en hel del badysar och så. Kostar ca30-40:-/st. Jag tycker att det finns mycket fint för nyfödd och lite äldre, men inte jättemycket i st 62-68. Köpte en overall i stl 68 för 159:-. Det är lite vad jag hittade.

Leksaker finns en del, men inte jättemycket babyleksaker. Bra priser är det ju. Sen finns det nappflaskor och nappar, haklappar etc.

• vofflan

Köp overaller och jackor där otroligt billigt och bra!!
    Småbarnskläder finns oftast men skiftande kvalité pyamaser är jätte bra. Leksaker finns men inte så mycket. men OBS även om det är billigt och man tycker att man inte köper så mycket hamnar det gärna på 5-6 tusen inget roligt att snåla när man är där .:)

• mariagbg

Ska oxå till Ullared på torsdag. Ska titta på overall och kläder till lillan... Undrar oxå hur priserna är?

/maria

• gizen77

Min vännina var där i torsdags. Hon shoppade loss som en galning och kalaset slutade på 5000:- Kläder, nappar, tvättservetter (de var riktigt billiga där) och mycket annat till hennes lilla på 4,5 månad! Mam-napparna fick man hållare till alla napparna! Och då kostade dem bara 30 spänn jämfört med 45-50 i vanliga fall! Jag vågar knappt åka dit nu med tanke på att fp är betydligt mindre än vad man är van vid att ha i plånboken!

• S med 2

jag ska ha kläder i storlek 80/86 och 104 ungefär....hur är det med det?

• JohannaAxelsson

Jag tycker inte att storlekarna stämmer så där superbra där som ute i andra affärer. Till min 4-åring måste jag köpa typ 120 när hon egentligen har 110. Så det KAN skilja sig en hel del. Om man inte tar med sig barn så tycker jag det bästa är att mäta barnet/-nen innan man åker dit så att man slipper åka dit för att byta.

• Nyffan

Det brukar väl vara olika beroende på va de har fått in..... Men när jag kollade priserna på leksakerna så va de ca 20-60 kr billigare än på andra affärer. Kläderna är de mesta billigare än i vanliga affärer. Så visst tjänar man på att handla där!!

• mariagbg

Min mamma var där och köpte kläder till Klara. En stickad tröja i strl. 62 och en vanlig långärmad tröja samma storlek. Nu är fortfarande den stickade tröjan jätte stor och jag måste vika upp ärmarna minst två varv och den vanliga tröjan är för liten.... Mycket stor skillnat på storlekarna.,...

/Maria

Svar på tråden ullared-gekås!